Lidl stworzył własne buty. Rozda je klientom w Niemczech
400 par sportowych butów będą mogli zgarnąć klienci Lidla za naszą zachodnią granicą. Sieć zapowiada niezwykłą akcję promocyjną.
Wszystko z powodu nowej kampanii, którą firma chce przekonać klientów, jak bardzo są dla niej ważni. Buty można wygrać, biorąc udział w akcji Lidla.
Skąd pomysł, żeby rozdawać akurat buty? Jak podaje portal dlahandlu, sieć pokazała własny model butów 1 kwietnia w ramach primaaprilisowego żartu. Jednak żółto-niebiesko-czerwone sneakersy tak bardzo spodobały się klientom, że Lidl postanowił naprawdę je wyprodukować.
Jest to bardzo limitowany wypust, a sieć mówi nawet o "ekskluzywności". Żeby zdobyć parę takich "ekskluzywnych" butów, trzeba pobrać aplikację, zrobić zdjęcie swoich nóg, stojąc na specjalnej naklejce, które pojawią się w niemieckich Lidlach, i za pomocą aplikacji podmienić nasze obuwie na lidlowe sneakersy.
Obejrzyj też: Zakaz handlu w niedziele. Sklepy chcą zmian
Później wystarczy już tylko zapostować zdjęcie na Instagramie i czekać na wygraną. Akcja startuje 30 września.
Wraz z butami, Lidl obiecuje rozdać bony do Lidla o wartości 100 euro każdy. W komunikacie zapowiadającym akcję sieć poleca też swoje skarpety - białe z dużym logiem Lidla, które mają perfekcyjnie współgrać z limitowanymi butami.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl