Trwa ładowanie...
Lidl
16-04-2017 13:36

Lidl żartuje z "ujaranego" klienta-złodzieja

Z jednego ze sklepów sieci Lidl w Irlandii ukradziono tzw. feedback machine – urządzenie do wyrażania opinii na temat obsługi. Po co ono komu? Nie wie tego nawet sam złodziej, który opublikował w intenecie zdjęcie łupu z podpisem: "Obudziłem się, a to coś było w moim mieszkaniu". Dyskont zareagował błyskawicznie i postawił przy nowej maszynie ochroniarza manekina.

Lidl żartuje z "ujaranego" klienta-złodziejaFot: Facebook/Lidl Ireland
d16uw0i
d16uw0i

Z jednego ze sklepów sieci Lidl w Irlandii ukradziono tzw. feedback machine - urządzenie do wyrażania opinii na temat obsługi. Po co ono komu? Nie wie tego nawet sam złodziej, który opublikował w internecie zdjęcie łupu z podpisem: "Obudziłem się, a to coś było w moim mieszkaniu". Dyskont zareagował błyskawicznie i postawił przy nowej maszynie ochroniarza - manekina.

Feedback machine to urządzenie, które służy do szybkiego pozyskiwania opinii klientów, czy byli oni zadowoleni z obsługi. To mały pulpit, na którym jest tylko kilka guzików w kształcie buźki wyrażającej emocje od "zadowolenia" po "złość".

Takie właśnie urządzenie zniknęło kilka dni temu z jednego ze sklepów sieci Lidl w Irlandii. Strata nie jest może dotkliwa, ale za to bardzo tajemnicza. Komu bowiem coś takiego mogłoby się przydać – zachodzili w głowę pracownicy dyskontu.

Wkrótce jednak okazało się, że złodziej sam nie wiedział, po co mu owe urządzenie, a kradzieży dokonał na tzw. "haju".

d16uw0i

Irlandczyk opublikował bowiem na portalu buzz.ie zdjęcie swojego łupu z napisem: "How was the SESH?".

W slangu "sesh" oznacza "jaranie", ewentualnie "łojenie", co oznacza, że złodziej podczas kradzieży był pod wpływem marihuany lub alkoholu. Pod opublikowanym zdjęciem autor spisał: "Obudziłem się, a to coś było w moim mieszkaniu".

Na to wyznanie trafili pracownicy Lidla, którzy postanowili wykorzystać je w działaniach PR i przekuć na swoją korzyść, wykazując się poczuciem humoru.

W sklepie stanęła kolejna maszyna do wyrażania opinii, tym razem jednak obwinięta łańcuchami, a obok postawiono manekina udającego ochroniarza. Zdjęcie odpowiednio zabezpieczonego automatu Lidl Ireland opublikował na swoich facebookowym profilu wraz z wpisem: "W związku z niedawnymi wydarzeniami wzmocniliśmy ochronę naszych feedback machines. Świadków kradzieży prosimy o kontakt pod nr tel. ... ".

d16uw0i
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d16uw0i

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj