Trwa ładowanie...
d3mfsdk
03-06-2014 08:37

LiveChat miał łącznie 7717 płatnych klientów na koniec V, o 254 więcej m/m

Warszawa, 03.06.2014 (ISBnews) - Liczba klientów Livechat Software, korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat wyniosła 7717 na dzień 1 czerwca, według danych...

d3mfsdk
d3mfsdk

Warszawa, 03.06.2014 (ISBnews) - Liczba klientów Livechat Software, korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat wyniosła 7717 na dzień 1 czerwca, według danych pochodzących z systemów sprzedaży, co oznacza wzrost o 254 netto (uwzględniając odejścia) w ujęciu m/m, podała spółka.

"Dla porównania na początku poprzedniego miesiąca (1 maja 2014 r.) liczba klientów spółki wynosiła 7463 (po wzroście o 244 w trakcie miesiąca). Przed rokiem (1 czerwca 2013 r.) liczba klientów wynosiła 5001" - czytamy w komunikacie.

Wcześniej w rozmowie z ISBnews prezes Mariusz Ciepły wskazał, że LiveChat Software celuje w osiągnięcie łącznej liczby 10 tys. klientów w ciągu najbliższych 12 miesięcy.

Spółka zaznacza, że jej oferta jest skierowana do klientów biznesowych. Przychód generowany przez poszczególnych klientów różni się w zależności od wybranego planu abonamentowego oraz liczby stanowisk wykupionych przez klienta.

d3mfsdk

LiveChat zadebiutował na warszawskiej giełdzie 11 kwietnia. W efekcie oferty publicznej, przeprowadzonej wcześniej, LiveChat Software został wyceniony na ponad 476 mln zł.

Po trzech kwartałach 2013/14 roku obrotowego spółka wypracowała już 12,4 mln zł przychodów, 8,8 mln zł EBITDA oraz 6,8 mln zł zysku netto. Na każdym poziomie wynik był lepszy niż wypracowany w całym poprzednim (2012/13) roku obrotowym.

Wrocławska spółka jest czołowym, globalnym producentem oprogramowania typu live chat, które wspiera sprzedaż lub relacje z klientem. Umożliwia ona właścicielom strony internetowej bezpośredni kontakt (czat) z odwiedzającymi ją klientami oraz udostępnia dodatkowe, rozbudowane funkcjonalności, w tym wiele narzędzi analitycznych.

Z usług LiveChat Software korzystają m.in. takie firmy jak Orange, Samsung, Tele2, Adobe czy Kaspersky Lab. Produkt LiveChat, oferowany przez spółkę, jest adresowany zarówno do dużych, jak i małych firm, które chcą się kontaktować ze swoimi klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej.

(ISBnews)

d3mfsdk
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3mfsdk