LiveChat rozwija program partnerski, chce podwoić liczbę klientów
Warszawa, 16.02.2016 (ISBnews) - LiveChat Software chce podwoić liczbę klientów, która sięgnęła z początkiem lutego ponad 13,7 tys. i w tym celu rozwija program partnerski, poinformował prezes Mariusz Ciepły.
16.02.2016 16:58
"Dotychczas pozyskiwaliśmy 300 nowych klientów netto miesięcznie. Pracujemy nad tym, by przyspieszyć ten proces. Naszym marzeniem jest by podwoić liczbę klientów netto w oparciu o program partnerski, który rozwijamy"- powiedział Ciepły podczas spotkania prasowego.
Dodał, że w LiveChat pojawił się nowy manager, który ma doświadczenie w rozwijaniu kanału partnerskiego i przedstawił konkretną koncepcję, jednak na razie trudno mówić o konkretnych celach.
"To będą kolejne kamienie milowe - najpierw tysiąc, potem drugi i trzeci - wówczas będziemy mogli mówić o konkretnych liczbach. Już teraz mamy w programie partnerskim ok. 800 klientów. Liczymy, że to będzie nasza druga noga działania, dzięki której zwiększymy udział rynkowy" - dodał.
LiveChat podał, że na początku lutego liczba klientów spółki sięgnęła 13 745.
"Rozwijamy systematycznie aplikacje mobilne. Wsłuchujemy się w to jak klient pracuje i staramy się dostosować do cyklu jego pracy. Strategia rozwoju sprowadza się do rozwijania jednego narzędzia. Niewielkim nakładem pracy, jak choćby pozycjonowanie naszej strony w Internecie, dochodzimy do poziomu 0,5 mln miesięcznie potencjalnych klientów, których chcemy zainteresować naszym produktem" - powiedział Ciepły.
LiveChat Software oferuje swoje rozwiązanie w modelu SaaS (Software as a Service - oprogramowanie jako usługa) i dzięki temu jest firmą globalną. Najważniejszy dla niej rynek to USA, w Polsce generuje tylko kilka procent sprzedaży. Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Macy's, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a także kluby sportowe (m.in. Vancouver Canucks). Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.
(ISBnews)