LiveChat Software zwiększył bazę klientów o 394 firmy w sierpniu

Warszawa, 02.09.2016 (ISBnews) - Baza klientów spółki LiveChat Software wzrosła o 394 firm w sierpniu. Według stanu na 1 września, z jej rozwiązania korzystało 16 598 firm z ponad 140 krajów, podała spółka.

SKOMENTUJ

Przed rokiem rozwiązanie LiveChat wykorzystywało 11 917 klientów, co oznacza, że ich liczba wzrosła o ponad 39% w ciągu 12 miesięcy.

"Cały zespół pracuje intensywnie, żeby nasz produkt i poziom obsługi klienta był coraz lepszy. Cieszymy się, że zostaje to docenione, czego efektem jest wzrost liczby klientów, a także wysoka pozycja w ogłoszonych niedawno rankingach najlepszych aplikacji dla biznesu serwisu G2 Crowd, które bazują właśnie na recenzjach użytkowników" - powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.

Liczba klientów korzystających z rozwiązania przekłada się na wzrost wyników spółki. Zysk netto LiveChat Software w roku obrotowym 2015 (zakończonym 31 marca) wyniósł 28,07 mln zł, o 51,3% więcej niż w poprzednim roku. Skonsolidowane przychody wzrosły o 60,5% r/r do 53,03 mln zł a zysk EBITDA o 50,5% r/r do 36,16 mln zł.

Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Ryanair, Macy's, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University) i kluby sportowe (m.in. Vancouver Canucks).

Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.

(ISBnews)

Źródło artykułu:

Wybrane dla Ciebie

Co ze świętem w sobotę? Oto wytyczne dla pracodawców
Co ze świętem w sobotę? Oto wytyczne dla pracodawców
Nie chcą wiatraków w gminie. Spór na Mazurach
Nie chcą wiatraków w gminie. Spór na Mazurach
Odrażające odkrycie służb. 15 tys. ton papryki jechało do Polski
Odrażające odkrycie służb. 15 tys. ton papryki jechało do Polski
W Biedronce trwa 42-godzinny maraton zakupowy. Mamy tłumaczenie sieci
W Biedronce trwa 42-godzinny maraton zakupowy. Mamy tłumaczenie sieci
Przez dwa miesiące nic nie zwróciło uwagi. Stracił ponad 400 tys. zł
Przez dwa miesiące nic nie zwróciło uwagi. Stracił ponad 400 tys. zł
Poczta ściga za abonament. Dziesiątki tysięcy wezwań dla dłużników
Poczta ściga za abonament. Dziesiątki tysięcy wezwań dla dłużników
Nowa oferta PKP Intercity. Bilet za 2 zł Warszawie, oto warunki
Nowa oferta PKP Intercity. Bilet za 2 zł Warszawie, oto warunki
Zapaść w małych sklepach. Słabe wyniki przez... kalendarz
Zapaść w małych sklepach. Słabe wyniki przez... kalendarz
Koniec z kopertami? Strzykawki to nowy komunijny trend
Koniec z kopertami? Strzykawki to nowy komunijny trend
Brzoska ogłasza poprawę usługi InPostu. Skorzystają klienci
Brzoska ogłasza poprawę usługi InPostu. Skorzystają klienci
Niemiecka sieciówka rozpycha się w Polsce. 300 sklepów do końca roku
Niemiecka sieciówka rozpycha się w Polsce. 300 sklepów do końca roku
Zebrał 48 tys. żappsów. Oto na co je wymienił
Zebrał 48 tys. żappsów. Oto na co je wymienił