Lotos na koniec '11 chce mieć min. 8‑proc. udział w detalicznym rynku paliw w Polsce
13.07. Warszawa (PAP) - Na koniec 2011 r. Lotos chce mieć co najmniej 8 proc. udziałów w detalicznym rynku paliw w Polsce. Cel na ten rok to otwarcie 50 stacji Lotos Optima oraz 22...
13.07. Warszawa (PAP) - Na koniec 2011 r. Lotos chce mieć co najmniej 8 proc. udziałów w detalicznym rynku paliw w Polsce. Cel na ten rok to otwarcie 50 stacji Lotos Optima oraz 22 stacji Premium - powiedział dziennikarzom Maciej Szozda, wiceprezes Lotosu.
"Co roku zwiększamy nasz udział w rynku detalicznym o ok. 1 proc. i tak też chcielibyśmy mieć w 2011 r." - poinformował Szozda.
Na koniec 2010 r. udział Lotosu w rynku detalicznym wyniósł 7 proc., natomiast w maju wzrósł do 7,5 proc.
Obecnie Lotos ma 320 stacji paliw w Polsce. W strategii grupy na koniec 2015 r. założono, że Lotos będzie miał ok. 450 stacji paliw i minimum 10 proc. udziałów w rynku detalicznym.
"Naszym celem jest osiągnięcie 10-proc. udziału, ale nasze ambicje sięgają wyżej" - dodał wiceprezes spółki. (PAP)
pr/ jow/ osz/