LPP chce w '14 zwiększyć sieć o ok. 28 proc., uruchomić sklepy w Niemczech i Chorwacji
13.02. Warszawa (PAP) - LPP planuje w tym roku zwiększyć powierzchnię sieci sklepów o ok. 28 proc., do ok. 756 tys. mkw. Spółka planuje uruchomić pierwsze sklepy w Niemczech i...
13.02.2014 | aktual.: 13.02.2014 07:53
13.02. Warszawa (PAP) - LPP planuje w tym roku zwiększyć powierzchnię sieci sklepów o ok. 28 proc., do ok. 756 tys. mkw. Spółka planuje uruchomić pierwsze sklepy w Niemczech i Chorwacji - podało LPP w raporcie kwartalnym.
W Niemczech mają powstać dwa sklepy Reserved, a w Chorwacji pięć sklepów, po jednym dla każdej z marek spółki: Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay.
Na koniec czwartego kwartału 2013 roku grupa LPP dysponowała 1.320 sklepami o łącznej powierzchni 588,7 tys. mkw. (PAP)
pel/