LPP wprowadza do portfolio Tallinder, pierwszą markę premium

Warszawa, 12.01.2016 (ISBnews) - LPP wprowadza do portfolio pierwszą markę premium - Tallinder. Są to akcesoria, odzież i buty dla zamożniejszych i bardziej wymagających klientów powyżej 30. roku życia. Pierwszy salon z nową marką zostanie otwarty w lutym w Gdańsku. Cała kolekcja nowej marki będzie dostępna również w sklepie internetowym, podała spółka w komunikacie.

SKOMENTUJ

?Rozwijanie portfolio i otwieranie się na nowe grupy klientów w tej branży, obok dynamicznej rozbudowy sieci dystrybucji, jest kluczem do sukcesu. Naszym celem jest dostarczanie modnej odzieży, w zróżnicowanej stylistyce, jak największej grupie odbiorców w kolejnych miastach i krajach" - powiedział wiceprezes LPP, odpowiedzialny m.in. za markę Tallinder, Hubert Komorowski.

Prace nad nowym brandem, począwszy od przygotowania koncepcji marki, trwały półtora roku.

?Tallinder jest marką z segmentu premium dedykowaną osobom powyżej 30 roku życia, które kreując swój wizerunek wyznają zasadę 'less is more' i poszukują ponadczasowych, eleganckich projektów, które będą dopełnieniem ich dynamicznego, nowoczesnego stylu życia. W kolekcji marki klienci znajdą zarówno linię damską, jak i męską, składające się z ubrań oraz akcesoriów i butów. Modele nowej marki powstają w gdańskiej centrali LPP, a produkcja ok. 70% kolekcji zlecana jest w Europie - w Polsce, we Włoszech, Portugalii oraz w Turcji" - podała spółka w komunikacie.

LPP planuje kolejne otwarcia nowych salonów z marką Tallinder. W marcu i kwietniu nowe punkty pojawią się w Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Szczecinie, Wrocławiu oraz Gdyni, a w dalszej kolejności także w Warszawie,. W stolicy trwają obecnie poszukiwania dogodnej lokalizacji. Średnia powierzchnia salonów wynosić będzie ponad 450 mkw.

Cała kolekcja nowej marki będzie dostępna również w sklepie internetowym tallinder.com.

LPP zarządza 5 markami modowymi - Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Przychody ze sprzedaży wyniosły ok 4 758 mln zł w 2014 roku.

(ISBnews)

Źródło artykułu:

Wybrane dla Ciebie

Co ze świętem w sobotę? Oto wytyczne dla pracodawców
Co ze świętem w sobotę? Oto wytyczne dla pracodawców
Nie chcą wiatraków w gminie. Spór na Mazurach
Nie chcą wiatraków w gminie. Spór na Mazurach
Odrażające odkrycie służb. 15 tys. ton papryki jechało do Polski
Odrażające odkrycie służb. 15 tys. ton papryki jechało do Polski
42 godziny bez przerwy. Na forach pracowników Biedronki wrze
42 godziny bez przerwy. Na forach pracowników Biedronki wrze
Przez dwa miesiące nic nie zwróciło uwagi. Stracił ponad 400 tys. zł
Przez dwa miesiące nic nie zwróciło uwagi. Stracił ponad 400 tys. zł
Poczta ściga za abonament. Dziesiątki tysięcy wezwań dla dłużników
Poczta ściga za abonament. Dziesiątki tysięcy wezwań dla dłużników
Nowa oferta PKP Intercity. Bilet za 2 zł Warszawie, oto warunki
Nowa oferta PKP Intercity. Bilet za 2 zł Warszawie, oto warunki
Zapaść w małych sklepach. Słabe wyniki przez... kalendarz
Zapaść w małych sklepach. Słabe wyniki przez... kalendarz
Koniec z kopertami? Strzykawki to nowy komunijny trend
Koniec z kopertami? Strzykawki to nowy komunijny trend
Brzoska ogłasza poprawę usługi InPostu. Skorzystają klienci
Brzoska ogłasza poprawę usługi InPostu. Skorzystają klienci
Niemiecka sieciówka rozpycha się w Polsce. 300 sklepów do końca roku
Niemiecka sieciówka rozpycha się w Polsce. 300 sklepów do końca roku
Zebrał 48 tys. żappsów. Oto na co je wymienił
Zebrał 48 tys. żappsów. Oto na co je wymienił