Luksja najcenniejszą polską marką kosmetyczną

Marka Luksja zajęła pierwsze miejsce w rankingu
najcenniejszych polskich marek "Rzeczpospolitej" w kategorii Kosmetyki i
Higiena.

21.12.2010 | aktual.: 21.12.2010 12:41

Badania marek prowadzone przez "Rzeczpospolitą" to pierwszy w Polsce ranking marek oparty na kryteriach finansowych. Specjaliści dokonują przeglądu największych i najsilniejszych marek zbudowanych na polskim rynku i analizują, jak konsumenci odbierają je i oceniają. Są to marki doceniane i lubiane przez polskich konsumentów, odznaczające się dynamicznym rozwojem i znajomością rynku.

Ranking weryfikuje poziom rozpoznawalności, prestiżu i lojalności klientów oraz pozycjonuje wpływ tych zjawisk na wartość marki.

Pierwsze miejsce dla Luksji w kategorii kosmetyki i higiena jest cennym wyróżnieniem, potwierdzającym wysoką pozycję tej marki w ocenach konsumentów, co przekłada się na jej wartość rynkową. Popularne produkty Luksja są chętnie kupowane i cieszą się ogromnym powodzeniem zarówno nowych, jak i stałych, lojalnych konsumentów, którzy od lat są wierni tej marce. Luksja jest liderem rynkowym pod względem udziałów wolumenowych na rynku mydeł w płynie i liderem rynkowym w segmencie mydeł w kostce w Polsce. Marka ta stale wzmacnia również pozycję w segmencie żeli pod prysznic i jest obecna we wszystkich kategoriach środków do mycia i higieny ciała.

Zdobyta w rankingu wysoka lokata Luksji daje pewność, że przyjęta przez firmę PZ Cussons Polska SA strategia sprzedaży jest efektywna i gwarantuje wysoki zwrot z inwestycji w markę.

IP

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)