Maja Bohosiewicz vs. mBank. "Zostawiliście moją firmę bez środków"

- mBank, zlikwidowaliście wszystkie nasze konta, a nasze środki przelaliście na konto techniczne. Nie mamy do nich dostępu - grzmiała w relacji na Instagramie aktorka Maja Bohosiewicz. Bank odpowiada, że od dawna informował klientów o potrzebie uzupełnienia danych.

Oburzona aktorka twierdzi, że bank zablokował jej firmowe konto
Źródło zdjęć: © mBank/ instagram.com/majabohosiewicz/ | mBank/ instagram.com/majabohosiewicz/
Marcin Łukasik

Maja Bohosiewicz poskarżyła się na Instagramie, że nie ma dostępu do konta swojego sklepu internetowego. O całe zamieszanie obwinia bank, w którym miała rachunek.

- Wyobraźcie sobie, że macie swoją firmę, która ma swoje zobowiązania. Pensje, opłaty, czynsze, płatności faktury, zwroty - tłumaczyła w swojej relacji aktorka.

Jak dodała, jako prezes swojej firmy próbowała się zalogować do konta firmowego i okazało się... że go nie ma.

- Tak właśnie zrobił mBank nam i 10 tys. innych ludzo - grzmiała Bohosiewicz.

Aktorka twierdzi, że nie ma dostępu do środków swojej firmy, ponieważ wszystkie zostały przelane na konto techniczne.

- Ile razy dzwoniliście do nas z ofertą kredytu, karty itd., a w ogóle nie daliście znać, że usunięcie nam na stałe konto? - pytała retorycznie rozgoryczona celebrytka.

Przedstawiciel mBanku zaznaczył że nie może potwierdzić, czy taki przypadek miał miejsce z uwagi na tajemnicą bankową, ale dodał, że firma ma w takich sytuacjach standardową procedurę, którą narzuca prawo.

- Komisja Nadzoru Finansowego nałożyła na nas zadania w związku z przciwdziałaniem praniu brudnych pieniędzy. W związku z tym prosiliśmy naszych klientów o potwierdzenie swojej tożsamości, aby mieć pewność, że prowadzą firmy w sposób, który nie budzi wątpliwości - mówi money.pl zastępca rzecznika prasowego mBanku, Piotr Rutkowski.

Jak dodaje, wielu klientów nie wykonało tego obowiązku. Różne próby kontakty z nimi - telefony, maile, a nawet listy polecone - nie przyniosły rezultatu.

Obejrzyj: Dług publiczny przekroczył bilion złotych. Ekonomiści jednak spokojni

- Zdarza się, że nasz klient zmienia numer telefonu, adres i nie informuje nas o tym. Wtedy, chcąc przekazać mu ważną informację, mamy związane ręcę - wyjaśnia rzecznik.

Rutkowski zapewnia, że pieniądze, które trafiły na konto techniczne, są bezpiecznie i wrócą na właściwe konto, gdy klient dostarczy potrzebne dane.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie

Obiad można tu zjeść za 20 zł. Polacy odkrywają tani kraj w Europie
Obiad można tu zjeść za 20 zł. Polacy odkrywają tani kraj w Europie
Zgłosili pożar budynku. Na miejscu okazało się, że to tylko oscypki
Zgłosili pożar budynku. Na miejscu okazało się, że to tylko oscypki
Gigant redukuje zatrudnienie. O tyle mniej miejsc pracy w Polsce
Gigant redukuje zatrudnienie. O tyle mniej miejsc pracy w Polsce
Mamy nowego lotto milionera. Gracz zgarnął kolosalną wygraną
Mamy nowego lotto milionera. Gracz zgarnął kolosalną wygraną
Awantura o dorsza. Internet huczy, Biedronka wyjaśnia
Awantura o dorsza. Internet huczy, Biedronka wyjaśnia
Zakaz kąpieli w mazurskim kurorcie. Kłopoty w środku sezonu
Zakaz kąpieli w mazurskim kurorcie. Kłopoty w środku sezonu
Miał stracić auto za jazdę pod wpływem. Sąd uchylił wyrok
Miał stracić auto za jazdę pod wpływem. Sąd uchylił wyrok
Biedronka jak restauracja. Takiej oferty jeszcze nie było
Biedronka jak restauracja. Takiej oferty jeszcze nie było
Ruszyły kontrole na polach. Oto co znajdzie się pod lupą patroli
Ruszyły kontrole na polach. Oto co znajdzie się pod lupą patroli
Rekordziści wśród lekarzy. Tyle zarabia medyczna elita
Rekordziści wśród lekarzy. Tyle zarabia medyczna elita
Opłata za talerze. Restaurator: zamawiają obiad i siedzą 2 godziny
Opłata za talerze. Restaurator: zamawiają obiad i siedzą 2 godziny
Załamanie na rynku malin. Ceny runęły w kilka dni. "Ogromny cios"
Załamanie na rynku malin. Ceny runęły w kilka dni. "Ogromny cios"