Małe pojemności rosną w siłę. Kupujemy coraz częściej
Producentów ogarnął wielki szał proponowania coraz mniejszych porcji produktów. I wszystko im sprzyja - marże i wygoda dla klientów. Jedynie ekolodzy nie są zadowoleni i wskazują na rosnącą górę śmieci.
18.04.2018 11:26
Rynek podbija mała puszka Coca-coli (150 ml) czy 50-gramowy słoiczek Nutelli. Jak wskazuje agencja DPA, moda na mini produkty została zapoczątkowana właśnie przez producenta popularnego napoju. Do tego stopnia, że w mniejszych opakowaniach zaczął wprowadzać pozostałe produkty.
Jak zauważa "Puls Biznesu", popyt na mniejsze produkty wynika m.in. z coraz większej mobilności konsumentów. Dlatego bardziej poręczne i mniejsze porcje wygrywają.
I nie tylko chodzi tu o małą wodę czy sok, który zabiera ze sobą dziecko do szkoły, ale także o trunki z procentami. W każdym przypadku lepiej sprzedają się napoje w mniejszych opakowaniach.
Warto podkreślić, że wciąż bardziej opłaca się kupić produkt w dużym opakowaniu.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl