Marka słodyczy Kinder stawia na sport
W marcu rusza druga edycja ogólnopolskiej kampanii firmy Ferrero pod nazwą Kinder + Sport. Kampania organizowana jest przez agencję reklamową Communication Unlimited.
20.03.2009 | aktual.: 30.03.2009 12:40
Celem kampanii Kinder + Sport jest wspomaganie państwowych klubów sportowych poprzez dostarczenie sprzętu, jak również szerzenie i podsycanie zainteresowania piłką siatkową. Twarzą kampanii jest czołowy polski siatkarz Sebastian Świderski. Wykorzystanie wizerunku siatkarza, ma na celu pokazanie dlaczego warto dążyć do marzeń jakimi są osiągnięcia sportowe.
Program cieszył się dużym zainteresowaniem w przeszłości. Akcja Kinder + Sport oddziałuje na rozwój kultury fizycznej wśród dzieci, dlatego właśnie już w marcu startuje następna edycja.
W akcji pojawią się m.in. banery, plakaty promujące kampanię, jak również ufundowany zostanie sprzęt sportowy w postaci: piłek, strojów sportowych, medali i dyplomów. Dodatkowo dla najbardziej wytrwałych, którzy osiągną najlepsze wyniki w programie przygotowywana została nagroda specjalna.
Autor: IP