?Realizujemy plan zakładający koncentrowanie się na uzyskiwaniu wyższych marż na sprzedawanych mieszkaniach, przy utrzymaniu stabilnego, zgodnego z roczną prognozą, poziomu sprzedaży. Przynosi to oczekiwane efekty - na przestrzeni 2014 r. średnia cena transakcyjna, uzyskiwana na porównywalnych mieszkaniach z oferty, wzrosła średnio o blisko 10%. Również w przypadku nowych inwestycji będziemy stosować podobną politykę - wprowadzając czasowe, malejące upusty cenowe dla mieszkań w pierwszym okresie realizacji inwestycji - powiedział członek zarządu ds. sprzedaży i marketingu Marvipol Mariusz Poławski, cytowany w komunikacie.
Grupa Marvipol to jeden z największych warszawskich deweloperów. Jest również generalnym importerem lub wyłącznym przedstawicielem na Polskę marek samochodów Land Rover, Jaguar i Aston Martin. Model biznesowy Grupy uzupełnia sieć myjni samochodowych Robo Wash. Marvipol jest notowany na GPW od 2008 r.
(ISBnews)