Trwa ładowanie...

mBank wstrzymuje kampanię o WOŚP. "Chcemy uszanować czas po śmierci prezydenta"

W związku z tragiczną śmiercią Pawła Adamowicza wstrzymano kolejną odsłonę kampanii reklamowej mBanku związanej z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy – informuje portal wirtualnemedia.pl.

mBank wstrzymuje kampanię o WOŚP. "Chcemy uszanować czas po śmierci prezydenta"Źródło: mbank
dk337ns

W poniedziałek udostępniono spot, w którym Jerzy Owsiak dziękuje klientom mBanku i innych osobom, które za pośrednictwem mBanku wsparły tegoroczny finał WOŚP. Reklama pokazuje wybrane urządzenia medyczne, które kupiono ze środków zebranych przez WOŚP. Charakterystyczny dla mBanku slogan „Bądź bogatszy o…” jest uzupełniony stwierdzeniem „dobre serce”. Po kilku godzinach od publikacji reklama zniknęła z kanału youtube’owego mBanku - informuje portal wirtualnemedia.pl.

- Aby uszanować ten szczególny czas po śmierci prezydenta Pawła Adamowicza zdecydowaliśmy się przesunąć działania promocyjne związane ze współpracą mBanku z WOŚP. Wznowimy je, gdy żałoba się skończy - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy mBanku.

Bank od jesieni 2017 roku jest sponsorem finałów WOŚP odpowiadającym za ich obsługę finansową. Podczas zeszłorocznego finału bank zdecydował się podwoić wszystkie wpłaty swoich klientów przekazane na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, przeznaczył na to 7 mln zł.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

dk337ns
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dk337ns