Mex Polska planuje przeznaczyć w '12 ok. 1 mln zł na rozwój sieci Pijalnia Wódki i Piwa

19.06. Warszawa (PAP) - Grupa Mex Polska, operator ogólnopolskiej sieci restauracji i klubów muzycznych, planuje przeznaczyć w tym roku ponad 1 mln zł na rozbudowę sieci lokali w...

19.06.2012 | aktual.: 19.06.2012 10:53

19.06. Warszawa (PAP) - Grupa Mex Polska, operator ogólnopolskiej sieci restauracji i klubów muzycznych, planuje przeznaczyć w tym roku ponad 1 mln zł na rozbudowę sieci lokali w koncepcie Pijalnia Wódki i Piwa. Inwestycja będzie finansowana z kapitału własnego oraz ze środków pozyskanych przez spółkę w ramach IPO - podała Mex Polska w komunikacie.

Mex Polska zarządza obecnie siecią sześciu Pijalni Wódki i Piwa, zlokalizowanych w całej Polsce. Jak podano w komunikacie, spółka zamierza do końca 2012 roku powiększyć sieć zarządzanych lokali o kolejne cztery.

Mex Polska zarządza grupą kapitałową, w skład której wchodzą spółki prowadzące działalność gastronomiczną w kilku segmentach. Poza Pijalniami Wódki i Piwa grupa posiada dziewięć restauracji typu casual dining w koncepcie The Mexican, cztery kluby muzyczne oraz trzy restauracje z segmentu upper casual Browar de Brasil. Łącznie grupa zarządza siecią 22 lokali w całej Polsce.

Jak podano w komunikacie, do 2017 roku Mex Polska zamierza podwoić ilość lokali w zarządzanej sieci gastronomicznej.

Mex Polska zadebiutowała na głównym rynku GPW w 25 maja. Środki pozyskane z pierwszej emisji publicznej spółki wyniosły 10 mln zł brutto.

Wstępne szacunki wskazują, że w 2011 Mex Polska wypracowała 35,81 mln zł przychodów ze sprzedaży, 4,3 mln zł EBITDA oraz 0,7 mln zł zysku netto. (PAP)

jow/ ana/

Źródło artykułu:PAP
turystykamexpolskamex polska sa
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także