Milion przedszkolaków zmienia rynek lodów

Wyż demograficzny dzieci w wieku przedszkolnym to milion konsumentów, który współdecyduje o zakupie smakołyków.

Milion przedszkolaków zmienia rynek lodów
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

12.08.2010 16:04

Sezon lodowy rozpoczął się w tym roku z dużym opóźnieniem. Obecnie minął jego półmetek. I już widać kilka nowych tendencji.

Zauważalnie wzrosła liczba dzieci. W efekcie w tym sezonie do łask wróciły figurki znane z bajek czy filmów. Od razu bardziej smakują najmłodszym klientom.

Ze względu na dość częste alergie dziecięce, istotne jest wyraźne oznakowanie lodów i przygotowanie oferty lodowej również dla dzieci alergicznych.

Ważna dla małego amatora lodów ich kształt, wielkość i gramatura powinny pozwalać na samodzielną konsumpcję. Dlatego świetnie się sprzedają wielopaki różnorodnych niewielkich lodów.

- Family Frost Polska jako największa sieć sprzedaży bezpośredniej lodów w Polsce wykorzystuje w tym sezonie taką właśnie ofertę dla Małych ale Ważnych Klientów lodowych - komentuje prezes Bogusław Kazimierz Kamiński.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także