Milion przedszkolaków zmienia rynek lodów
Wyż demograficzny dzieci w wieku przedszkolnym to milion konsumentów, który współdecyduje o zakupie smakołyków.
12.08.2010 16:04
Sezon lodowy rozpoczął się w tym roku z dużym opóźnieniem. Obecnie minął jego półmetek. I już widać kilka nowych tendencji.
Zauważalnie wzrosła liczba dzieci. W efekcie w tym sezonie do łask wróciły figurki znane z bajek czy filmów. Od razu bardziej smakują najmłodszym klientom.
Ze względu na dość częste alergie dziecięce, istotne jest wyraźne oznakowanie lodów i przygotowanie oferty lodowej również dla dzieci alergicznych.
Ważna dla małego amatora lodów ich kształt, wielkość i gramatura powinny pozwalać na samodzielną konsumpcję. Dlatego świetnie się sprzedają wielopaki różnorodnych niewielkich lodów.
- Family Frost Polska jako największa sieć sprzedaży bezpośredniej lodów w Polsce wykorzystuje w tym sezonie taką właśnie ofertę dla Małych ale Ważnych Klientów lodowych - komentuje prezes Bogusław Kazimierz Kamiński.