Muszkieterowie otwierają 100. sklep Bricomarche, chcą ich mieć 105 do końca roku
Warszawa, 02.10.2014 (ISBnews) - Należąca do Grupy Muszkieterowie sieć Bricomarche otwiera dziś swoją 100. placówkę - w Sandomierzu - i planuje zwiększyć ich liczbę do 105 do końca tego roku, poinformował pełnomocnik zarządu Grupy Muszkieterów ds. sieci Bricomarche Marian Słomiak.
02.10.2014 15:02
"Chcemy się rozwijać na wschodzie Polski i na koniec 2014 r. mieć 105 punktów sprzedaży w całym kraju. Dziś otwieramy setny obiekt w Sandomierzu. (?) W 2020 chcemy mieć 17,4% udziału w rynku, na koniec 2015 r. 9,4%" - powiedział Słomiak podczas spotkania z dziennikarzami.
Grupa poinformowała też, że logo Bricomarche zastąpi w tym i przyszłym roku znak graficzny widniejący na 14 lokalizacjach po sklepach sieci Nomi m.in. w Bełchatowie, Przemyślu, Siemianowicach, Świętochłowicach i w Tczewie.
"Bricomarche pracuje obecnie także nad wdrożeniem nowego konceptu sklepu dla powierzchni sprzedaży 3500 m2, którym w pierwszej kolejności objęte zostaną lokale po placówkach Nomi. Prace związane z modernizacją i dostosowaniem wszystkich istniejących punktów sprzedaży Bricomarche mają zakończyć się w grudniu 2015 r." - czytamy w komunikacie spółki.
Sklepy sieci Bricomarche oferują produkty z działów: majsterkowanie, budowanie, dekoracja i ogród zwykle na powierzchni handlowej 1000-2500 m2.
Oprócz Bricomarche, sieć handlowa Grupy Muszkieterowie w Polsce liczy obecnie 209 supermarketów Intermarche oraz 50 stacji paliw tej sieci, która jest liderem rynku przymarketowych stacji benzynowych.
Grupa Muszkieterów kontynuuje realizację strategii "Polska CAP 2020", w ramach której zamierza do 2020 r. otworzyć w Polsce blisko 500 nowych supermarketów Bricomarche i Intermarche i osiągnąć 16 mld zł obrotów. Zainwestuje w tym czasie 6 mld zł, a zatrudnienie wyniesie ponad 33 tys. osób.
(ISBnews)