Na osiedlach otworzą sklepy. Nowa sieć w Czechach

Makro tworzy nową sieć handlową pod szyldem Bonveno. Mają to być tzw. sklepy osiedlowe. Stoi za nimi Makro Convenience Czechia, ale tylko jako inwestor. W planach jest otwarcie co najmniej jednej placówki handlowej w każdym regionie kraju - podaje portal dlahandlu.pl.

Makro otwiera w Czechach nową sieć handlową
Makro otwiera w Czechach nową sieć handlową
Źródło zdjęć: © Getty Images | Luis Alvarez

15.01.2024 | aktual.: 15.01.2024 11:11

Makro oferuje niezależnym właścicielom sklepów spożywczych możliwość współpracy w ramach programu franczyzowego. Jednym z partnerów Makro jest sieć Odido, która w całej Polsce posiada już 2500 placówek handlowych.

Teraz Makro wchodzi do Czech z nową siecią sklepów spożywczych Bonveno. Będą to małe sklepy osiedlowe z żywnością, którą klienci kupują najczęściej. W ofercie znajdą się także przekąski i gotowe dania – podaje mix24.cz.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Szczera rozmowa z restauratorem. Zdradza ile zarabia - Jakub Tepper - Biznes Klasa #13

Makro otwiera nową sieć w Czechach

Jak informuje serwis, obecnie w Czechach, a konkretnie w Pradze, działają już cztery placówki Bonveny, a ich liczba ma stale rosnąć. W planach jest utworzenie przynajmniej jednego sklepu w każdym z regionów Czech.

Koncept sieci Bonveno opiera się na modelu wietnamskich sklepów ogólnospożywczych "večerek". Sklepy te oferują szeroki wybór produktów, od artykułów spożywczych, po chemię gospodarczą i kosmetyki. A to wszystko zlokalizowane jest na niewielkiej powierzchni handlowej - informuje praguemorning.cz.

- Nasze sklepy wyróżniają się nie tylko designem, ale przede wszystkim ofertą produktową. Oprócz świeżych wypieków, owoców, warzyw, dań gotowych, delikatesów i chemii gospodarczej, w naszym asortymencie znajdują się hot dogi, świeże bagietki, kanapki i kawa. Pierwsze opinie naszych klientów wskazują na pozytywną reakcję, a wielu z nich staje się naszymi stałymi klientami. Doceniają rozpoczęcie dnia od dobrego śniadania w drodze do pracy i uzupełnianie lodówek po południu czy wieczorem – mówi cytowany przez praguemorning.cz Karel Barek, dyrektor Bonveno.

Aktualnie sieć poszukuje odpowiednich lokalizacji - czytamy na stronie bonveno.cz. Preferowane są lokale na parterze, z bezpośrednim dostępem z ulicy oraz możliwością umieszczenia szyldu reklamowego. Powierzchnia użytkowa powinna wynosić od 70 do 250 metrów kwadratowych. Firma oferuje umowę na minimum 5 lat z możliwością jej przedłużenia.

Źródło artykułu:WP Finanse
makrohandelsklepy
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)