Najbardziej dochodowe gwiazdy programów publicystycznych
Wśród najbardziej dochodowych osób prowadzących programy publicystyczne najwięcej jest przedstawicieli programu TVN 24
14.01.2013 | aktual.: 14.01.2013 14:04
Wśród najbardziej dochodowych osób prowadzących programy publicystyczne najwięcej jest przedstawicieli stacji TVN 24 – donosi dziennik Rzeczpospolita.
Największe wpływy reklamowe swoim pracodawcom w roku 2012 przynieśli: Anna Kalczyńska, Anna Jędrzejowska, Danuta Kondratowicz, Jarosław Kuźniar oraz Beata Tadla, czyli ekipa programu „Dzień na żywo”, emitowanego na antenie TVN 24. Suma tych wpływów to 68 mln zł. „Siła tego formatu tkwi w liczbie wyemitowanych spotów (czyli ponad 40 tys.)” – powiedział w rozmowie z gazetą Michał Bakalarczyk, na co dzień starszy mediaplanner w PanMedia Western, który przygotował ranking.
*Planowanie: *Milion - gdzie go zarobić?
Dalej w zastawieniu plasują się Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński i Grzegorz Markowski, czyli osoby odpowiedzialne za program „Szkło kontaktowe” (również TVN 24). Dla swojej stacji zarobili w zeszłym roku 33,5 mln zł.
Najdroższe spoty reklamowe przy programach publicystycznych prezentuje Telewizja Polska. Ze stacji publicznej pochodzi prowadząca od ponad 30 lat program „Sprawa dla reportera” Elżbieta Jaworowicz oraz Tomasz Lis ze sowim autorskim programem. Razem te dwie audycji przyniosły 45 mln zł zysku. Należy zaznaczyć, że spoty w telewizji publicznej są droższe, ponieważ jej programy nie mogą być przerywane reklamami, jak to ma miejsce w przypadku stacji komercyjnych.
Ogółem z 10 najbardziej dochodowych programów publicystycznych aż 7 to produkcje TVN 24.
MA,WP.PL