Najpierw napoje izotoniczne, teraz batony. Orlen poszerza swoją ofertę
Napoje izotoniczne, energetyzujące, a teraz batony - spółka Orlen rozszerza gamę produktów z własnym logiem na opakowaniu. Batony musli, proteinowe i energetyczne miałyby być sprzedawane na stacjach płockiej spółki.
03.09.2017 | aktual.: 03.09.2017 09:48
W sierpniu Orlen ogłosił, że szuka producenta na własną markę napojów izotonicznych. Oferty można było składać do 31 sierpnia. Jeszcze wcześniej, bo w lipcu, spółka szukała producenta dla napojów energetyzujących. Okazuje się jednak, że na tym nie koniec.
Kilka dni temu, spółka opublikowała zapytanie ofertowe w sprawie wyłonienia producenta batonów "funkcjonalnych pod marką własną Orlen, przeznaczonych do sprzedaży detalicznej". Orlen chce do swojej oferty wprowadzić batony musli, proteinowe oraz energetyczne. Oferty można składać do 15 września.
Orlen swoją ofensywę produktową argumentuje w oświadczeniu chęcią "nieustannej poprawy swojej efektywności ekonomicznej oraz pozycji rynkowej".
Jak czytamy w oświadczeniu, dzięki wprowadzeniu kolejnego nowego produktu, spółka chce "dobrać asortyment zgodnie z potrzebami klientów stacji paliw PKN ORLEN, przy uwzględnieniu dostępnej powierzchni sprzedażowej" oraz zwiększyć sprzedaż.