Nakłady na rozwój sieci sklepów LPP w 2013 r. wyniosą około 300 mln zł

09.11. Warszawa (PAP) - Prognozowany wzrost powierzchni sprzedaży w sklepach LPP w 2013 r. to 144 tys. m. kw. (+33 proc.). Wartość nakladów na rozwój sieci sklepów wyniesie około...

09.11.2012 | aktual.: 09.11.2012 10:08

09.11. Warszawa (PAP) - Prognozowany wzrost powierzchni sprzedaży w sklepach LPP w 2013 r. to 144 tys. m. kw. (+33 proc.). Wartość nakladów na rozwój sieci sklepów wyniesie około 300 mln zl - podało LPP w prezentacji.

Na koniec trzeciego kwartału grupa LPP dysponowała 1.005 sklepami o łącznej powierzchni 393,6 tys. m. kw.(PAP)

jow/ gsu/ morb/

Źródło artykułu:PAP
zysklpphandel
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)