Neckermann upadł, startuje wypłata odszkodowań dla klientów
W poniedziałek zostały wysłane pierwsze odszkodowania dla klientów Neckermann Polska za niezrealizowane wakacje. We wtorek pieniądze zaczęły pojawiać się na ich kontach.
02.10.2019 11:22
Neckermann Polska był ubezpieczony w Allianz Partners. Ubezpieczyciel poinformował o wypłacie środków na swojej stronie internetowej.
Jak poinformowała spółka, w ciągu 3 dni jej pracownicy odebrali ponad 3,5 tys. telefonów od klientów w kraju i za granicą.
- Zdajemy sobie sprawę jak ważna jest sprawna i szybka pomoc, w związku z tym przez weekend intensywnie pracowaliśmy, aby klienci naszego partnera jak najmniej odczuli niewygodę związaną z jego niewypłacalnością i w miarę możliwości mieli szansę poszukać sobie nowej imprezy - mówi Tomasz Frączek, dyrektor polskiego oddziału Allianz Partners.
- Jednocześnie prosimy wszystkich o cierpliwość. Łączna liczba osób, która nie miała szans wyjechać na urlop z Neckermannem to ponad 19 tys. osób - dodaje.
Jak wyjaśnia Piotr Krawczyk, dyrektor pionu operacyjnego, dla klientów, którzy zgłaszają się z roszczeniami, przygotowany został specjalny internetowy formularz.
- Każdy klient, który do nas zadzwonił lub wysłał maila z dokumentami, otrzymuje indywidualny link. Po otwarciu i wypełnieniu niezbędnych pól wystarczy wcisnąć klawisz "zapisz" i formularz automatycznie przekazywany jest do Allianz Partners. Przyspiesza to proces likwidacji szkód, a my możemy sprawniej dokonywać zwrotów – mówi Krawczyk.
Zgodnie z ustawą ubezpieczyciel ma 30 dnia na rozpatrzenie zgłoszenia oraz 30 kolejnych na wypłatę roszczenia.
Osoby przebywające za granicą mogą nadal skontaktować się z Centrum Operacyjnym pod czynnym całą dobę numerem telefonu: +48 22 522 29 00.
Dla osób, których wyjazd został odwołany dedykowany jest, czynny w dni powszednie w godzinach 8:00-16:00, numer telefonu: +48 22 563 11 00 oraz adres e-mail: nm.odwolanie@allianz.com.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl