Neckermann upadł, startuje wypłata odszkodowań dla klientów

W poniedziałek zostały wysłane pierwsze odszkodowania dla klientów Neckermann Polska za niezrealizowane wakacje. We wtorek pieniądze zaczęły pojawiać się na ich kontach.

Klienci Neckermann Polska zaczęli dostawać pieniądze z odszkodowania
Źródło zdjęć: © East News | Beata Zawrzel/REPORTER
Tomasz Sąsiada

Neckermann Polska był ubezpieczony w Allianz Partners. Ubezpieczyciel poinformował o wypłacie środków na swojej stronie internetowej.

Jak poinformowała spółka, w ciągu 3 dni jej pracownicy odebrali ponad 3,5 tys. telefonów od klientów w kraju i za granicą.

- Zdajemy sobie sprawę jak ważna jest sprawna i szybka pomoc, w związku z tym przez weekend intensywnie pracowaliśmy, aby klienci naszego partnera jak najmniej odczuli niewygodę związaną z jego niewypłacalnością i w miarę możliwości mieli szansę poszukać sobie nowej imprezy - mówi Tomasz Frączek, dyrektor polskiego oddziału Allianz Partners.

Obejrzyj też: Upadek Neckermann Polska. Już wzrosły ceny przelotów samolotowych

- Jednocześnie prosimy wszystkich o cierpliwość. Łączna liczba osób, która nie miała szans wyjechać na urlop z Neckermannem to ponad 19 tys. osób - dodaje.

Jak wyjaśnia Piotr Krawczyk, dyrektor pionu operacyjnego, dla klientów, którzy zgłaszają się z roszczeniami, przygotowany został specjalny internetowy formularz.

- Każdy klient, który do nas zadzwonił lub wysłał maila z dokumentami, otrzymuje indywidualny link. Po otwarciu i wypełnieniu niezbędnych pól wystarczy wcisnąć klawisz "zapisz" i formularz automatycznie przekazywany jest do Allianz Partners. Przyspiesza to proces likwidacji szkód, a my możemy sprawniej dokonywać zwrotów – mówi Krawczyk.

Zgodnie z ustawą ubezpieczyciel ma 30 dnia na rozpatrzenie zgłoszenia oraz 30 kolejnych na wypłatę roszczenia.

Osoby przebywające za granicą mogą nadal skontaktować się z Centrum Operacyjnym pod czynnym całą dobę numerem telefonu: +48 22 522 29 00.

Dla osób, których wyjazd został odwołany dedykowany jest, czynny w dni powszednie w godzinach 8:00-16:00, numer telefonu: +48 22 563 11 00 oraz adres e-mail: nm.odwolanie@allianz.com.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Ostatnia szansa na dodatkowe 300 zł. ZUS kończy nabór wniosków
Ostatnia szansa na dodatkowe 300 zł. ZUS kończy nabór wniosków
Wyrok ws. przekrętu na owce w Gdańsku. Sąd skazał byłego urzędnika
Wyrok ws. przekrętu na owce w Gdańsku. Sąd skazał byłego urzędnika
Gigant zapowiada masowe zwolnienia. Tysiące osób stracą pracę
Gigant zapowiada masowe zwolnienia. Tysiące osób stracą pracę
Rząd chce przejąć Carrefoura w Polsce? Jest wniosek resortu
Rząd chce przejąć Carrefoura w Polsce? Jest wniosek resortu
Krakowskie centrum handlowe do rozbiórki. Istnieje od prawie 30 lat
Krakowskie centrum handlowe do rozbiórki. Istnieje od prawie 30 lat
75-latek: oddałem dom w zamian za opiekę. Porzucono go w szpitalu
75-latek: oddałem dom w zamian za opiekę. Porzucono go w szpitalu
Dostał 18 mandatów. Chciał sprzedawać proszki z Niemiec
Dostał 18 mandatów. Chciał sprzedawać proszki z Niemiec
Ile za świątecznego karpia w tym roku? Niespodzianka na targowiskach
Ile za świątecznego karpia w tym roku? Niespodzianka na targowiskach
Komornicy sprzedają samochody. Oto co można kupić za 11 tys. zł
Komornicy sprzedają samochody. Oto co można kupić za 11 tys. zł
Skarbówka zatrzymała ich na lotnisku Chopina. Oto co mieli w walizkach
Skarbówka zatrzymała ich na lotnisku Chopina. Oto co mieli w walizkach
Hitowa akcja wróciła. 7 tys. koszyków niespodzianek w Carrefourze
Hitowa akcja wróciła. 7 tys. koszyków niespodzianek w Carrefourze
Wydaliśmy 147 mln zł na marchew z importu. Padł rekord
Wydaliśmy 147 mln zł na marchew z importu. Padł rekord
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥