Niemiecka drogeria podbija Polskę. Otworzyła dwa nowe sklepy, a to nie koniec

Niemiecka drogeria dm rozwija skrzydła w Polsce. W tym miesiącu otworzyła dwie nowe placówki w Krakowie i Zawierciu, a od czerwca zakupy w tej sieci zrobią również mieszkańcy Limanowej. W planach jest podbój Warszawy i to jeszcze w tym roku.

Drogeria dm ma ambitne plany względem Polski na ten rokDrogeria dm ma ambitne plany względem Polski na ten rok
Źródło zdjęć: © Adobe Stock | _KUBE_

dm od początku dba o rozwój w centralnej części Polski. Jak podaje portal dlahandlu.pl, dystrybucja odbywa się w dwóch centrach logistycznych. Magazyn w miejscowości Wypędy pod Warszawą obsługuje sklep internetowy drogerii, a magazyn w Oporowie pod Wrocławiem zajmuje się dostawą produktów do poszczególnych sklepów stacjonarnych.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Otwarcie Shein w Polsce. Kolejki przed kontrowersyjnym sklepem

Drogeria dm z trzema nowymi sklepami do wakacji

Drogeria dm konsekwentnie realizuje swój plan ekspansji zapowiadany na ten rok. W maju niemiecka firma otworzyła już czwarty sklep w Krakowie (przy ul. Tadeusza Śliwaka 38) oraz pierwszy na mapie Zawiercia (przy ul. Jałowcowej 2).

Klienci, którzy odwiedzą te sklepy mogą skorzystać z rabatu powitalnego w wysokości 15 proc. Oferta obowiązuje od 23 maja do 1 czerwca.

Z kolei w czerwcu drogeria zadebiutuje w Limanowej. Otwarcie sklepu zaplanowano na sobotę 1 czerwca.

Drogeria dm w Warszawie. "Nie będzie to nasze ostatnie słowo"

To jednak nie wszystko. Właściciele sieci drogerii podkreślają, że jeszcze w tym roku dm wkroczy do Warszawy, choć na razie nie ujawniają dokładnej lokalizacji.

Znajdujemy się w bardzo dynamicznej fazie rozwoju i praktycznie z roku na rok podwajamy liczbę sklepów w Polsce, umacniając naszą pozycję w południowo-zachodniej części kraju, w tym szczególnie na Śląsku, ale także systematycznie wkraczamy do nowych województw. Po debiucie w Łódzkiem, gdzie z pewnością do końca roku pojawią się nasze kolejne sklepy, możemy potwierdzić, że jesienią otworzymy pierwszy dm w stolicy - przyznał Marcin Detko, dyrektor obszaru ekspansji dm w Polsce, cytowany przez portal.

Jak zapewnił, "nie będzie to ostatnio słowo" niemieckiej drogerii w woj. mazowieckim w tym roku.

Detko podkreślił, że kluczem w poszukiwaniu lokalizacji jest spełnienie warunków, które mają zapewnić klientom komfort zakupowy. Sieć stara się znajdować obiekty o powierzchni około 600 mkw. i najczęściej wybiera te lokale, które mieszczą się w pobliżu sklepów spożywczych i parkingów. Interesuje się także parkami handlowymi i centrami handlowymi.

- Chcemy być tam, gdzie są nasi klienci, aby oferować im zakupy, które "pasują do ich stylu życia" - tłumaczył przedstawiciel niemieckiej drogerii.

Co można kupić w drogerii dm?

Drogeria dm wyróżnia się trwałą cenę półkową. W ramach tej strategii cena nie jest podwyższana przez co najmniej cztery miesiące od daty ostatniej podwyżki. Jednak w ofercie klienci mogą znaleźć produkty, których ceny nie wzrosły od ponad roku.

Innymi znakami firmowymi drogerii są kupony rabatowe w aplikacji dm oraz dodatkowe kupony PAYBACK.

W ofercie znajdziemy produkty z wielu kategorii dla kobiet i mężczyzn, a także dzieci i niemowląt. Drogeria ma także rozbudowany segment artykułów gospodarstwa domowego i całą gamę produktów dla zwierząt.

Drogeria dm posiada łącznie ponad 4 tys. sklepów, w których zatrudnia ponad 79 tys. osób w Europie. W roku obrotowym 2022/2023 firma odnotowała sprzedaż w wysokości 15,9 mld euro w 14 państwach europejskich.

Niemiecka firma odzieżowa otworzyła pierwszy sklep w Warszawie

Jednak nie tylko sieć drogerii dm interesuje się polskim rynkiem. W ubiegłym tygodniu swój pierwszy sklep w Warszawie otworzyła też niemiecka marka z modą plus size - Ulla Popken. Mieści się w galerii handlowej Wola Park.

Sieciówka postanowiła uruchomić pierwszą placówkę w stolicy Polski w nowym koncepcie. Ma on w sobie łączyć "funkcjonalność z ponadczasowym skandynawskim stylem i prostotą".

W warszawskim salonie można znaleźć kolekcję Selection z ubraniami premium. Z kolei w Studiu Untold sieciówka sprzedaje produkty dla młodszych klientów. W ofercie jest także moda casualowa, sportowa i biznesowa.

Wybrane dla Ciebie
O tych pracowników biją się firmy. Płacą 30 tys. zł miesięcznie
O tych pracowników biją się firmy. Płacą 30 tys. zł miesięcznie
Ikea uruchamia cyfrowy second hand. Oto co można kupić za 10 zł
Ikea uruchamia cyfrowy second hand. Oto co można kupić za 10 zł
Ten sklep znał każdy Polak. Sieć z elektroniką znika z Europy
Ten sklep znał każdy Polak. Sieć z elektroniką znika z Europy
"Powstała moda na te znicze". Ludzie wydają po kilkaset złotych
"Powstała moda na te znicze". Ludzie wydają po kilkaset złotych
Uwaga przy jesiennych porządkach. Kary mogą sięgać 5 tys. zł
Uwaga przy jesiennych porządkach. Kary mogą sięgać 5 tys. zł
Najnowsza atrakcja w turystycznym raju Polaków. Znamy ceny biletów
Najnowsza atrakcja w turystycznym raju Polaków. Znamy ceny biletów
To on wygrał Konkurs Chopinowski. Taką nagrodę zgarnął
To on wygrał Konkurs Chopinowski. Taką nagrodę zgarnął
To oni podbijają polski rynek pracy. Zastępują Ukraińców
To oni podbijają polski rynek pracy. Zastępują Ukraińców
To koniec rodzinnej piekarni. Działali na rynku ponad 40 lat
To koniec rodzinnej piekarni. Działali na rynku ponad 40 lat
Trwa demontaż na Mazurach. Zmiany od nowego miesiąca
Trwa demontaż na Mazurach. Zmiany od nowego miesiąca
Kasjerka ofiarą mobbingu. Jest wyrok. Biedronka ma zapłacić 30 tys. zł
Kasjerka ofiarą mobbingu. Jest wyrok. Biedronka ma zapłacić 30 tys. zł
Przekręt na sześć cyfr w fabryce mięsa. Dyrektor usłyszał wyrok
Przekręt na sześć cyfr w fabryce mięsa. Dyrektor usłyszał wyrok