Niemiecka sieć otworzyła nowy sklep w Warszawie. Chce ich mieć 400
Niemiecka sieć dyskontów Woolworth otworzyła kolejny sklep przy ul. Głębockiej 13. To już trzecia placówka zlokalizowana w Warszawie. Plany firmy zakładają uruchomienie aż 400 sklepów w Polsce.
Woolworth zadebiutował na polskim rynku niespełna dwa lata temu. Od tego czasu firma konsekwentnie zwiększa swoją obecność, planując otwieranie co najmniej 40 nowych lokalizacji rocznie. Celem jest dotarcie do jak największej liczby mieszkańców, zarówno w dużych, jak i średnich miastach.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Jaja cała dobę. Nietypowa maszyna na wrocławskim osiedlu
Nowy sklep Woolworth w Warszawie
Portal dlahandlu.pl donosi, że nowy sklep w Warszawie mieści się w parku handlowym przy ul. Głębockiej 13, zajmuje powierzchnię 670 mkw i zatrudnia od 10 do 15 osób. Dzięki temu łączna liczba miejsc pracy stworzonych przez Woolworth w Polsce wzrosła do prawie 600.
Firma koncentruje się na lokalizacjach, które umożliwiają dotarcie do szerokiego grona klientów. Nowy sklep umożliwia dostęp do szerokiej oferty produktów non-food dla mieszkańców wschodnich dzielnic stolicy oraz okolicznych miejscowości (Ząbki czy Marki).
Szymon Dąbrowski, Managing Director Woolworth na Polskę, podkreśla znaczenie polskiego rynku dla firmy. - Polska jest dla nas strategicznym rynkiem w Europie. Naszym celem jest, aby w ciągu kilku lat Woolworth stał się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w segmencie non-food w Polsce - mówi Dąbrowski.
Obecnie firma posiada 56 sklepów w Polsce. Otwarcie nowej placówki w stolicy to część strategii, która zakłada osiągnięcie liczby 400 placówek w kraju.
Co można kupić w Woolworth?
Woolworth działa w modelu dyskontu niespożywczego, oferując szeroki asortyment produktów w konkurencyjnych cenach. Firma stawia na krótkie łańcuchy dostaw oraz włączenie do oferty marek własnych, co pozwala na utrzymanie atrakcyjnych cen.
W sklepie można znaleźć praktycznie wszystkie popularne artykuły niespożywcze - ubrania, zabawki, dekoracje, akcesoria domowe, chemię gospodarczą, galanterię, artykuły papiernicze czy drobne AGD. Łącznie dostępnych jest ok. 8-12 tys. produktów.
Biorąc pod uwagę asortyment i wysokość cen, Wooworth rywalizuje w Polsce z takimi sieciami jak Pepco, Action, KIK, Dealz, Tedi czy MR. DIY, który w lipcu 2025 r. otworzył pierwszą placówkę w Warszawie (w Galerii Wileńskiej).