Niemiecka sieć otworzyła nowy sklep w Warszawie. Chce ich mieć 400

Niemiecka sieć dyskontów Woolworth otworzyła kolejny sklep przy ul. Głębockiej 13. To już trzecia placówka zlokalizowana w Warszawie. Plany firmy zakładają uruchomienie aż 400 sklepów w Polsce.

Woolworth podbija Polskę. Otwiera trzeci sklep w WarszawieWoolworth podbija Polskę. Otwiera trzeci sklep w Warszawie
Źródło zdjęć: © Getty Images
Maria Glinka
oprac.  Maria Glinka

Woolworth zadebiutował na polskim rynku niespełna dwa lata temu. Od tego czasu firma konsekwentnie zwiększa swoją obecność, planując otwieranie co najmniej 40 nowych lokalizacji rocznie. Celem jest dotarcie do jak największej liczby mieszkańców, zarówno w dużych, jak i średnich miastach.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Jaja cała dobę. Nietypowa maszyna na wrocławskim osiedlu

Nowy sklep Woolworth w Warszawie

Portal dlahandlu.pl donosi, że nowy sklep w Warszawie mieści się w parku handlowym przy ul. Głębockiej 13, zajmuje powierzchnię 670 mkw i zatrudnia od 10 do 15 osób. Dzięki temu łączna liczba miejsc pracy stworzonych przez Woolworth w Polsce wzrosła do prawie 600.

Firma koncentruje się na lokalizacjach, które umożliwiają dotarcie do szerokiego grona klientów. Nowy sklep umożliwia dostęp do szerokiej oferty produktów non-food dla mieszkańców wschodnich dzielnic stolicy oraz okolicznych miejscowości (Ząbki czy Marki).

Szymon Dąbrowski, Managing Director Woolworth na Polskę, podkreśla znaczenie polskiego rynku dla firmy. - Polska jest dla nas strategicznym rynkiem w Europie. Naszym celem jest, aby w ciągu kilku lat Woolworth stał się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w segmencie non-food w Polsce - mówi Dąbrowski.

Obecnie firma posiada 56 sklepów w Polsce. Otwarcie nowej placówki w stolicy to część strategii, która zakłada osiągnięcie liczby 400 placówek w kraju.

Co można kupić w Woolworth?

Woolworth działa w modelu dyskontu niespożywczego, oferując szeroki asortyment produktów w konkurencyjnych cenach. Firma stawia na krótkie łańcuchy dostaw oraz włączenie do oferty marek własnych, co pozwala na utrzymanie atrakcyjnych cen.

W sklepie można znaleźć praktycznie wszystkie popularne artykuły niespożywcze - ubrania, zabawki, dekoracje, akcesoria domowe, chemię gospodarczą, galanterię, artykuły papiernicze czy drobne AGD. Łącznie dostępnych jest ok. 8-12 tys. produktów.

Biorąc pod uwagę asortyment i wysokość cen, Wooworth rywalizuje w Polsce z takimi sieciami jak Pepco, Action, KIK, Dealz, Tedi czy MR. DIY, który w lipcu 2025 r. otworzył pierwszą placówkę w Warszawie (w Galerii Wileńskiej).

Źródło artykułu: WP Finanse
Wybrane dla Ciebie
Za jego ślub zapłacili sponsorzy. Ich logotypy nosił na marynarce
Za jego ślub zapłacili sponsorzy. Ich logotypy nosił na marynarce
"Chora sytuacja". Szpital jest zadłużony, lekarze zgarniają miliony
"Chora sytuacja". Szpital jest zadłużony, lekarze zgarniają miliony
Masowo okradają Polaków. Konsulat wydał rekordową liczbę dokumentów
Masowo okradają Polaków. Konsulat wydał rekordową liczbę dokumentów
Kupili stare bmw. Takimi banknotami zapłacili. "Souvenir"
Kupili stare bmw. Takimi banknotami zapłacili. "Souvenir"
Ile kosztuje Burger Drwala? Kultowa kanapka już dostępna
Ile kosztuje Burger Drwala? Kultowa kanapka już dostępna
Wojsko znów wyprzedaje samochody. Oto co można kupić za 6 tys. zł
Wojsko znów wyprzedaje samochody. Oto co można kupić za 6 tys. zł
Kupiłeś telewizor? Masz mało czasu na zgłoszenie. Później grozi kara
Kupiłeś telewizor? Masz mało czasu na zgłoszenie. Później grozi kara
Milioner stawia wieżę widokową. Mieszkańcy mają wątpliwości
Milioner stawia wieżę widokową. Mieszkańcy mają wątpliwości
Popularny miód zniknie z polskich sklepów. Powodem nowe przepisy UE
Popularny miód zniknie z polskich sklepów. Powodem nowe przepisy UE
Kupują bilety, płacą mandaty. Pasażerowie mają dość
Kupują bilety, płacą mandaty. Pasażerowie mają dość
Koniec sklepów bez kasjerów. Sieciówka tłumaczy powody
Koniec sklepów bez kasjerów. Sieciówka tłumaczy powody
Polski ser mistrzem świata. Klienci szturmują sklep. "Nawał pracy"
Polski ser mistrzem świata. Klienci szturmują sklep. "Nawał pracy"