Niemiecka sieć otworzyła nowy sklep w Warszawie. Chce ich mieć 400

Niemiecka sieć dyskontów Woolworth otworzyła kolejny sklep przy ul. Głębockiej 13. To już trzecia placówka zlokalizowana w Warszawie. Plany firmy zakładają uruchomienie aż 400 sklepów w Polsce.

Woolworth podbija Polskę. Otwiera trzeci sklep w WarszawieWoolworth podbija Polskę. Otwiera trzeci sklep w Warszawie
Źródło zdjęć: © Getty Images
Maria Glinka
oprac.  Maria Glinka

Woolworth zadebiutował na polskim rynku niespełna dwa lata temu. Od tego czasu firma konsekwentnie zwiększa swoją obecność, planując otwieranie co najmniej 40 nowych lokalizacji rocznie. Celem jest dotarcie do jak największej liczby mieszkańców, zarówno w dużych, jak i średnich miastach.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Jaja cała dobę. Nietypowa maszyna na wrocławskim osiedlu

Nowy sklep Woolworth w Warszawie

Portal dlahandlu.pl donosi, że nowy sklep w Warszawie mieści się w parku handlowym przy ul. Głębockiej 13, zajmuje powierzchnię 670 mkw i zatrudnia od 10 do 15 osób. Dzięki temu łączna liczba miejsc pracy stworzonych przez Woolworth w Polsce wzrosła do prawie 600.

Firma koncentruje się na lokalizacjach, które umożliwiają dotarcie do szerokiego grona klientów. Nowy sklep umożliwia dostęp do szerokiej oferty produktów non-food dla mieszkańców wschodnich dzielnic stolicy oraz okolicznych miejscowości (Ząbki czy Marki).

Szymon Dąbrowski, Managing Director Woolworth na Polskę, podkreśla znaczenie polskiego rynku dla firmy. - Polska jest dla nas strategicznym rynkiem w Europie. Naszym celem jest, aby w ciągu kilku lat Woolworth stał się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w segmencie non-food w Polsce - mówi Dąbrowski.

Obecnie firma posiada 56 sklepów w Polsce. Otwarcie nowej placówki w stolicy to część strategii, która zakłada osiągnięcie liczby 400 placówek w kraju.

Co można kupić w Woolworth?

Woolworth działa w modelu dyskontu niespożywczego, oferując szeroki asortyment produktów w konkurencyjnych cenach. Firma stawia na krótkie łańcuchy dostaw oraz włączenie do oferty marek własnych, co pozwala na utrzymanie atrakcyjnych cen.

W sklepie można znaleźć praktycznie wszystkie popularne artykuły niespożywcze - ubrania, zabawki, dekoracje, akcesoria domowe, chemię gospodarczą, galanterię, artykuły papiernicze czy drobne AGD. Łącznie dostępnych jest ok. 8-12 tys. produktów.

Biorąc pod uwagę asortyment i wysokość cen, Wooworth rywalizuje w Polsce z takimi sieciami jak Pepco, Action, KIK, Dealz, Tedi czy MR. DIY, który w lipcu 2025 r. otworzył pierwszą placówkę w Warszawie (w Galerii Wileńskiej).

Źródło artykułu: WP Finanse

Wybrane dla Ciebie

Niemiecka sieć rozkręca się w Polsce. Otworzy nowy sklep na Śląsku
Niemiecka sieć rozkręca się w Polsce. Otworzy nowy sklep na Śląsku
Jedna z najstarszych niemieckich marek rowerowych upada. Szuka ratunku
Jedna z najstarszych niemieckich marek rowerowych upada. Szuka ratunku
Grożą im zwolnienia grupowe. Powód? Radom tworzy nowy urząd pracy
Grożą im zwolnienia grupowe. Powód? Radom tworzy nowy urząd pracy
Mamy dwóch nowych lotto milionerów. Oto gdzie kupili losy
Mamy dwóch nowych lotto milionerów. Oto gdzie kupili losy
Zamykają kultowy bar w Warszawie. Szukają nowego miejsca
Zamykają kultowy bar w Warszawie. Szukają nowego miejsca
Godzina czekania. Chaos na lotnisku w Madrycie przez strajk
Godzina czekania. Chaos na lotnisku w Madrycie przez strajk
Spór o podwyżki. Związkowcy zapowiadają blokadę Chrzanowa
Spór o podwyżki. Związkowcy zapowiadają blokadę Chrzanowa
Nieprawidłowości w Nadleśnictwie Elbląg. Oto wyniki kontroli NIK
Nieprawidłowości w Nadleśnictwie Elbląg. Oto wyniki kontroli NIK
Dwa tygodnie czekania na polecony? Mieszkańcom puszczają nerwy
Dwa tygodnie czekania na polecony? Mieszkańcom puszczają nerwy
Wraca pomysł zakazanych słow. Bruksela chce tak pomóc rolnikom w Unii
Wraca pomysł zakazanych słow. Bruksela chce tak pomóc rolnikom w Unii
Wzięły L4 na ślub. Pracodawca wrzucił ich zdjęcia do sieci. "Podłość"
Wzięły L4 na ślub. Pracodawca wrzucił ich zdjęcia do sieci. "Podłość"
Za dużo obietnic? Klienci mogą być rozczarowani. Sklepy boją się 1 października
Za dużo obietnic? Klienci mogą być rozczarowani. Sklepy boją się 1 października