Wrócili do Polski po 10 latach. W piątek otwierają sklep w Warszawie
Po 10 latach nieobecności amerykańska marka GAP otwiera nowy sklep w Warszawie. Oficjalne otwarcie zaplanowano na 20 czerwca. To początek nowej ekspansji marki w Polsce, którą zapoczątkował ubiegłoroczny debiut w Piasecznie.
Nowy sklep GAP jest zlokalizowany w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie. Portal dlahandlu.pl podaje, że ma powierzchnię 300 mkw.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Tłumy ruszyły po kebaby Podolskiego. Byliśmy na otwarciu
GAP otwiera nowy sklep w Warszawie
W nowym sklepie GAP klienci znajdą kolekcje dla dzieci i dorosłych oraz limitowane edycje. Przy okazji otwarcia, które odbędzie się w piątek 20 czerwca, będą mogli skorzystać ze zniżki w wysokości 20 proc. na cały asortyment.
Polska to dla nas kluczowy rynek, a Warszawa, ze względu na dużą liczbę mieszkańców i modowych konsumentów, ma strategiczne znaczenie - stwierdził Roman Puchala, Head of Business Development Poland, cytowany przez portal.
Powrót marki GAP po 10 latach
Warszawski sklep to niejedyny nowy punkt GAP w Polsce. Marka zadebiutowała po 10-letniej nieobecności we wrześniu ubiegłego roku, otwierając sklep w Designer Outlet w Piasecznie pod Warszawą. Z kolei 6 czerwca 2025 r. uruchomiono sklep w Outlet Factory Kraków.
GAP, będący częścią grupy CS Retail, rozwija swoją sieć w Europie Środkowej. Polska dołączyła do krajów, gdzie marka jest już obecna, takich jak Czechy, Słowacja i Węgry.
"Oficjalny sklep w Warszawie to początek do pełnej ekspansji, która nas czeka" - podkreślił Marek Drvota z zarządu CS Retail Polska.
Marka GAP była obecna w Polsce w latach 2011-2015 i posiadała sklepy stacjonarne w Warszawie, Wrocławiu i Katowicach. Amerykańska sieć działała przez spółkę Empik Media & Fashion, która pełniła rolę franczyzobiorcy i dystrybutora marki.
Decyzja o zamknięciu placówek była związana z wycofaniem się firmy Empik Media & Fashion z dystrybucji marek modowych.