Nowa platforma sprzedażowa rzuca wyzwanie Allegro
iMall to internetowa galeria handlowa, w której zarówno kupno, jak i sprzedaż produktów na razie będzie darmowa - pisze "Puls Biznesu".
20.10.2011 | aktual.: 20.10.2011 10:31
IMall posiada na razie ofertę 24 tys. produktów. W porównaniu z Allegro, które dysponuje 14 mln aukcji, to mało, lecz stojący za przedsięwzięciem Comarch wróży perspektywę nowemu graczowi na rynku.
Sieciowa galeria handlowa powstała jako rozwinięcie internetowej sprzedaży oprogramowania w ramach innego przedsięwzięcia Comarchu - iSklepu24. Firma zamierza wykorzystać szeroką rzeszę klientów korporacyjnych, skłaniając ich do sprzedaży swoich produktów w internecie.
Projekt wystartował dzięki dotacjom na innowacje z Unii Europejskiej. Dopóki unijne finansowanie nie skończy się, Comarch zamierza dalej utrzymać system bezprowizyjny.W przyszłym roku zamierza także zwiększyć gamę oferowanych produktów do 300 tys.