Nowa usługa w Castoramie. Tego jeszcze nie było
Sieć marketów budowlanych Castorama wprowadza nową usługę „zamów z dostawą”. Dzięki temu klienci zyskali lepszy dostęp do 50 tys. oferowanych przez sklepy produktów, w tym materiałów budowlanych.
08.03.2017 | aktual.: 09.03.2017 13:41
- W ramach nowej usługi zapewniamy naszym klientom dowóz nawet materiałów budowlanych. Usługę "zamów z dostawą" udało nam się wdrożyć dwa tygodnie przed planowanym terminem i już widzimy, że klienci chętnie wybierają tę opcję – mówi Michał Russak, dyrektor ds. rozwoju technologii internetowych, Castorama Polska.
W 2015 r. Castorama wprowadziła opcję „zamów i odbierz”. Po stworzeniu wirtualnego koszyka sklep kompletował go, a klient odbierał zakupy w wybranym miejscu. Obecnie sieć zintegrowała wszystkie kanały sprzedaży – on-line, telefoniczną i stacjonarną. Klienci sieci mogą składać zamówienia, dzwoniąc do sklepu, modyfikować je przez internet i zdalnie zadecydować o miejscu dostawy. W pełni kontrolują przebieg procesu zakupowego, aż do momentu otrzymania przesyłki.
Obsługa zamówienia przez internet w Castoramie jest prosta. Klient dokonuje wyboru sklepu, dodaje do koszyka produkty, a podczas składania zamówienia podaje adres dostawy i wykonuje przedpłatę. Dostawy realizowane są przez sklep, który został wskazany na zamówieniu.
Castorama Polska istnieje w Polsce od 1994 r. Obecnie spółka posiada w Polsce 75 sklepy (w tym 72 sklepy Castorama i 3 sklepy Brico Depot) o łącznej powierzchni handlowej ok. 554 tys. mkw. i zatrudnia ok. 11,5 tys. pracowników. Castorama Polska jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej prawie 1200 sklepów w 10 krajach Europy.