Nowy pomysł ratuje McDonald's. Sprzedaż poszła w górę
McDonald's wprowadził "all-day breakfast" w amerykańskich restauracjach w październiku 2015 r., aby skutecznie konkurować ze swoimi rywalami na rynku.
26.01.2016 09:55
Wprowadzona przez McDonald's oferta śniadań w tej sieci od rana do wieczora pomogła firmie. Kwartalna sprzedaż McDonald's w restauracjach działających co najmniej przez rok, wzrosła o 5 proc. dzięki oferowanych w USA śniadaniom, które klienci mogą zamawiać przez cały dzień, a także dzięki mocnemu popytowi w Chinach.
W punktach McDonald's działających zaś co najmniej przez ostatnie 13 miesięcy sprzedaż ta wzrosła o 5,7 proc.
McDonald's wprowadził "all-day breakfast" w amerykańskich restauracjach w październiku 2015 r., aby skutecznie konkurować ze swoimi rywalami na rynku - z Chipotle Mexican Grill Inc i Shake Shack Inc.
- W 2016 roku spodziewamy się kontynuacji pozytywnego trendu we wszystkich segmentach naszej działalności - mówi prezes McDonald's Steve Easterbrook, który objął to stanowisko w ub. roku.
Kwartalna sprzedaż McDonald's na rynkach "high growth", takich jak Chiny i Rosja, wzrosła o 3 proc.
Zysk netto McDonald's wzrósł w IV kw. 2015 r. do 1,21 miliarda dolarów z 1,1 miliarda w IV kw. 2014.