Oglądalność TVN ogółem wzrosła r/r w marcu '10 do 15,47 proc. z 14,66 proc.
08.04. Warszawa (PAP) - W marcu 2010 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku wzrósł do 15,47 proc. z 14,66 proc. rok wcześniej. Umożliwiło to stacji awans z czwartego miejsca na...
08.04.2010 | aktual.: 08.04.2010 11:23
08.04. Warszawa (PAP) - W marcu 2010 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku wzrósł do 15,47 proc. z 14,66 proc. rok wcześniej. Umożliwiło to stacji awans z czwartego miejsca na drugie - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.
Na pierwszym miejscu utrzymała się TVP1, ale oglądalność zmniejszyła się do 20,37 proc. z 23,25 proc. w marcu 2009 roku.
Na trzecie miejsce z drugiego spadła TVP2 z udziałem 14,13 proc. wobec 15,78 proc. rok wcześniej.
Całodobowy udział Polsatu zmniejszył się w marcu 2010 roku do 14,09 proc. z 15,18 proc.
Oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo wzrosła w marcu 2010 roku do 16,55 proc. z 16,33 proc. rok wcześniej, co dało stacji awans na drugie miejsce z trzeciej pozycji. Polsat zajął pierwsze miejsce, choć jego udział spadł do 16,81 proc. z 17,88 proc.
TVP1 zmniejszył udział w grupie komercyjnej do 16,37 proc. z 19,35 proc., zaś TVP2 zmniejszył udział do 12,96 proc. z 14,66 proc.
W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta) udział kanału TVN wzrósł w marcu 2010 roku do 18,41 proc. z 18,09 proc., a Polsatu zwiększył się do 15,12 proc. z 15,07 proc. rok wcześniej. (PAP)
epo/ jtt/