Oglądalność TVN w 2011 roku spadła r/r do 14,95 proc. z 15,21 proc.

03.01. Warszawa (PAP) - Udział kanału TVN w grupie 4+ spadł w 2011 roku do 14,95 proc. z 15,21 proc. rok wcześniej - podały Wirtualnemedia.pl, na podstawie danych Nielsen Audience...

03.01. Warszawa (PAP) - Udział kanału TVN w grupie 4+ spadł w 2011 roku do 14,95 proc. z 15,21 proc. rok wcześniej - podały Wirtualnemedia.pl, na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Udział Polsatu w grupie 4+ w 2011 r. wzrósł do 14,53 proc. z 13,84 proc., udział TVP1 spadł do 17,41 proc. z 19,35 proc., a TVP2 spadł do 13,27 proc. z 14,49 proc.

W 2011 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 16,09 proc. z 16,36 proc. rok wcześniej.

W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej wzrósł w tym okresie do 16,45 proc. z 16,03 proc., TVP1 zmniejszyła udział do 13,64 proc. z 15,86 proc., a udział TVP2 spadł do 11,86 proc. z 13,51 proc. (PAP)

jow/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
mediagiełdatvn

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)