Oglądalność TVN w czerwcu 2012 roku spadła r/r do 11,5 proc. z 15,1 proc.

03.07. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w czerwcu 2012 roku do 11,5 proc. z 15,1 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na...

03.07.2012 | aktual.: 03.07.2012 10:53

03.07. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w czerwcu 2012 roku do 11,5 proc. z 15,1 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w czerwcu 2012 r. spadł do 12,2 proc. z 14,8 proc. rok wcześniej, udział TVP1 wzrósł do 18,9 proc. z 16,2 proc., a TVP2 wzrósł do 13,8 proc. z 13,2 proc.

W czerwcu 2012 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 11,5 proc. z 16,2 proc. rok wcześniej. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej spadł do 13,3 proc. z 17,0 proc., TVP1 zwiększyła udział do 16,8 proc. z 12,8 proc., a udział TVP2 wzrósł do 12,5 proc. z 11,4 proc.

W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w czerwcu 2012 roku była TVP1 z udziałem 15,8 proc., wobec 10,3 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był TVN, którego udział spadł do 13,0 proc. z 19,7 proc., na trzecim TVP2 z udziałem 11,5 proc. wobec 9,2 proc., a na czwartym Polsat z udziałem 11,2 proc. wobec 14,0 proc. (PAP)

kam/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
mediagiełdatvn
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)