Oglądalność TVN w czerwcu 2013 roku wzrosła rdr do 12,2 proc. z 11,5 proc.
02.07. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ wzrosła w czerwcu 2013 roku do 12,2 proc. z 11,5 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na...
02.07.2013 | aktual.: 02.07.2013 10:23
02.07. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ wzrosła w czerwcu 2013 roku do 12,2 proc. z 11,5 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w czerwcu 2013 r. spadł do 11,5 proc. z 12,2 proc. rok wcześniej, udział TVP1 spadł do 12,7 proc. z 18,9 proc., a TVP2 do 8,6 proc. z 13,8 proc.
W czerwcu 2013 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) wzrosła do 13,4 proc. z 11,5 proc. rok wcześniej. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej spadł do 12,8 proc. z 13,3 proc., TVP1 zmniejszyła udział do 9 proc. z 16,8 proc., a udział TVP2 spadł do 7,4 proc. z 12,5 proc.
W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w czerwcu 2013 roku był TVN z udziałem 14,2 proc., wobec 13 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział wzrósł do 11,8 proc. z 11,2 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 8,3 proc. wobec 15,8 proc. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 7,1 proc. wobec 11,5 proc. przed rokiem. (PAP)
kam/ asa/