Oglądalność TVN w listopadzie 2012 roku spadła rdr do 15,5 proc. z 16,1 proc.

03.12. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w listopadzie 2012 roku do 15,5 proc. z 16,1 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na...

03.12.2012 | aktual.: 03.12.2012 16:08

03.12. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w listopadzie 2012 roku do 15,5 proc. z 16,1 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w listopadzie 2012 r. spadł do 13,5 proc. z 14,7 proc. rok wcześniej, udział TVP1 spadł do 14,1 proc. z 16,5 proc., a TVP2 do 12,0 proc. z 12,9 proc.

W listopadzie 2012 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 16,4 proc. z 17,2 proc. rok wcześniej. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej spadł do 15,3 proc. z 16,5 proc., TVP1 zmniejszyła udział do 10,4 proc. z 12,6 proc., a udział TVP2 spadł do 10,2 proc. z 11,5 proc.

W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w listopadzie 2012 roku był TVN z udziałem 19,0 proc., wobec 20,4 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział wzrósł do 13,2 proc. z 13,0 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 8,9 proc. wobec 9,4 proc. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 8,1 proc. wobec 8,7 proc. przed rokiem.(PAP)

kam/ asa/

Źródło artykułu:PAP
mediagiełdatvn
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)