Trwa ładowanie...
d3ybyo9

Oglądalność TVN w listopadzie spadła rdr do 16,1 proc. z 16,6 proc. (opis)

02.12. Warszawa (PAP) - Całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł w listopadzie 2011 roku do 16,1 proc. z 16,6 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronach internetowych, na...

d3ybyo9
d3ybyo9

02.12. Warszawa (PAP) - Całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł w listopadzie 2011 roku do 16,1 proc. z 16,6 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronach internetowych, na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Całodobowy udział Polsatu w listopadzie zwiększył się do 14,7 proc. z 14,6 proc., udział TVP1 spadł do 16,5 proc. z 18,8 proc., a TVP2 spadł do 12,9 proc. z 15,1 proc.

Całodobowy udział całej grupy TVN w oglądalności w listopadzie wzrósł do 22,6 proc. z 22 proc. Udział całej grupy Polsat (ale bez wyników TV4) zwiększył się w listopadzie do 19,1 proc. z 17,8 proc. przed rokiem. Udział grupy TVP spadł z kolei do 35,1 proc. z 39,1 proc. rok wcześniej.

W peak-time (18.00-23.00) w listopadzie udział kanału TVN zmniejszył się rdr do 19,5 proc. z 20,4 proc. W tym czasie oglądalność Polsatu wzrosła do 15,3 proc. z 15 proc. przed rokiem, TVP1 spadła do 17,4 proc. z 20 proc., a TVP2 spadła do 15,6 proc. z 17,5 proc.

d3ybyo9

W listopadzie oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo spadła do 17,2 proc. z 18 proc. rok wcześniej, a w peak-time zmniejszyła się do 20 proc. z 21 proc.

W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus) udział kanału TVN całodobowo spadł w listopadzie do 20,4 proc. z 20,8 proc., a w peak-time zmniejszył się do 23,8 proc. z 24,9 proc. rok wcześniej.

Całodobowa grupa wiekowa 4+

lis 10 sie 11 wrz 11 paź 11 lis 11

d3ybyo9

TVN 16,6% 12,9% 16,9% 16,8% 16,1% TVN 7 1,5% 1,9% 1,9% 2,0% 2,1% TVN24 3,0% 3,7% 3,1% 3,4% 3,3% TVN Meteo 0,1% 0,1% 0,1% 0,1% 0,1% TVN Style 0,3% 0,5% 0,4% 0,3% 0,3% TVN Turbo 0,4% 0,4% 0,4% 0,5% 0,5%

TVP1 18,8% 15,5% 16,0% 15,5% 16,5% TVP2 15,1% 11,6% 12,4% 12,7% 12,9% Polsat 14,6% 13,9% 14,6% 15,4% 14,7% TV4 2,4% 2,6% 2,3% 2,3% 2,4% TVP Info 4,2% 5,4% 4,2% 3,9% 4,1%

Grupa TVN 22,0% 19,6% 23,0% 23,0% 22,6% Grupa TVP 39,1% 34,6% 34,3% 33,8% 35,1% Grupa Polsat 17,8% 19,0% 19,2% 19,6% 19,1% Peak time (18.00-23.00) grupa wiekowa 4+

d3ybyo9

lis 10 sie 11 wrz 11 paź 11 lis 11

TVN 20,4% 16,8% 19,7% 19,7% 19,5% TVN 7 1,4% 2,1% 2,0% 2,0% 2,0% TVN24 2,3% 2,8% 2,3% 2,5% 2,5% TVN Meteo 0,1% 0,1% 0,1% 0,1% 0,1% TVN Style 0,2% 0,4% 0,3% 0,3% 0,3% TVN Turbo 0,3% 0,3% 0,3% 0,4% 0,4%

TVP1 20,0% 17,4% 17,7% 16,9% 17,4% TVP2 17,5% 11,6% 14,7% 15,0% 15,6% Polsat 15,0% 15,5% 14,9% 16,2% 15,3% TV4 2,6% 2,7% 2,7% 2,5% 2,7% TVP Info 3,0% 4,8% 3,4% 3,0% 3,0%

d3ybyo9

Grupa TVN 24,7% 22,6% 25,0% 24,9% 24,9% Grupa TVP 41,1% 35,7% 37,4% 36,5% 37,5% Grupa Polsat 17,3% 20,0% 18,7% 19,6% 18,5% całodobowo w grupie docelowej 16-49 lat

lis 10 sie 11 wrz 11 paź 11 lis 11

TVN 18,0% 13,4% 17,8% 17,9% 17,2% TVN 7 1,8% 2,1% 2,3% 2,5% 2,6% TVN24 2,1% 2,6% 2,2% 2,4% 2,3% TVN Meteo 0,1% 0,2% 0,1% 0,1% 0,1% TVN Style 0,4% 0,7% 0,5% 0,4% 0,5% TVN Turbo 0,7% 0,7% 0,7% 0,7% 0,8%

TVP1 15,6% 12,8% 12,3% 11,7% 12,6% TVP2 13,6% 10,6% 11,0% 11,3% 11,5% Polsat 17,0% 15,4% 16,3% 17,5% 16,5% TV4 2,8% 3,1% 2,7% 2,6% 2,9% TVP Info 2,2% 3,0% 2,1% 2,0% 2,1%

d3ybyo9

Grupa TVN 23,2% 19,8% 24,1% 24,1% 23,7% Grupa TVP 32,2% 28,2% 27,1% 26,7% 27,8% Grupa Polsat 20,3% 20,9% 21,2% 21,8% 21,1% Peak time (18.00-23.00) w grupie docelowej 16-49 lat w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców

lis 10 sie 11 wrz 11 paź 11 lis 11

TVN 24,9% 20,7% 24,2% 24,2% 23,8% TVN 7 2,0% 2,4% 2,6% 2,9% 2,7% TVN24 1,7% 2,8% 2,0% 2,5% 2,4% TVN Meteo 0,1% 0,1% 0,1% 0,1% 0,1% TVN Style 0,4% 0,8% 0,6% 0,5% 0,6% TVN Turbo 0,6% 0,6% 0,6% 0,6% 1,0%

TVP1 13,6% 10,5% 11,6% 10,7% 10,8% TVP2 12,1% 8,7% 9,9% 10,2% 10,2% Polsat 15,5% 14,3% 14,2% 15,6% 14,7% TV4 2,9% 2,8% 2,9% 2,7% 2,7% TVP Info 1,5% 2,5% 1,7% 1,4% 1,7%

Grupa TVN 29,7% 27,4% 30,3% 30,8% 30,7% Grupa TVP 28,1% 23,7% 25,3% 24,1% 24,8% Grupa Polsat 17,7% 18,7% 17,5% 18,4% 17,3% (PAP)

jow/ ana/

d3ybyo9
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3ybyo9