Trwa ładowanie...
d2ldurf

Oglądalność TVN w styczniu 2012 roku spadła r/r do 13,28 proc. z 13,59 proc.

02.02. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w styczniu 2012 roku do 13,28 proc. z 13,59 proc. rok wcześniej - podały Wirtualnemedia.pl, na podstawie...

d2ldurf
d2ldurf

02.02. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w styczniu 2012 roku do 13,28 proc. z 13,59 proc. rok wcześniej - podały Wirtualnemedia.pl, na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w styczniu 2012 r. wzrósł do 14,40 proc. z 12,82 proc., udział TVP1 spadł do 16,85 proc. z 20,33 proc., a TVP2 spadł do 13,69 proc. z 14,65 proc.

W styczniu 2012 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 13,72 proc. z 14,69 proc. rok wcześniej. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej wzrósł do 16,39 proc. z 14,71 proc., TVP1 zmniejszyła udział do 12,91 proc. z 16,50 proc., a udział TVP2 spadł do 11,97 proc. z 13,41 proc.

W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w styczniu 2012 roku był TVN z udziałem 15,41 proc., ale udział ten spadł z 16,54 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział wzrósł do 14,90 proc. z 13,27 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 10,45 proc. wobec 14,25 proc., a na czwartym TVP2 z udziałem 10,24 proc. wobec 11,63 proc. (PAP)

bas/ asa/

d2ldurf
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2ldurf