Oglądalność TVN we IX '11 w komercyjnej grupie docelowej wzrosła r/r do 17,8 proc.
03.10. Warszawa (PAP) - We wrześniu oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo wzrosła do 17,8 proc. z 17,4 proc. rok wcześniej, a w peak-timie...
03.10.2011 | aktual.: 03.10.2011 17:23
03.10. Warszawa (PAP) - We wrześniu oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo wzrosła do 17,8 proc. z 17,4 proc. rok wcześniej, a w peak-timie wzrosła do 20,4 proc. z 20,1 proc. - podał w komunikacie TVN, na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
"We wrześniu 2011 r. Telewizja TVN po raz pierwszy w historii była najchętniej oglądaną stacją w Polsce we wszystkich grupach docelowych, zarówno w ujęciu całodobowym jak i prime time, i jedyną z dużych stacji, która poprawiła wyniki oglądalności" - napisano w komunikacie.
W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej spadł do 16,3 proc. z 17,4 proc. rok wcześniej, zaś w peak-timie spadł do 16,9 proc. z 17,8 proc.
TVP1 zmniejszyła udział całodobowo do 12,3 proc. z 14,4 proc., a w peak-timie zmniejszyła udział do 14,5 proc. z 16,7 proc. Udział TVP2 całodobowo spadł do 11 proc. z 13,5 proc., a w peak-timie spadł do 12,8 proc., z 15,8 proc.
W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus) udział kanału TVN całodobowo wzrósł we wrześniu do 21 proc. z 20,2 proc., a w peak-timie wzrósł do 24,2 proc. z 23,9 proc. rok wcześniej.(PAP)
seb/ dan/