Ok. 3/4 klientów e‑handlu ocenia lepiej paczkomaty niż usługi kurierskie
Warszawa, 06.10.2015 (ISBnews) - Aż 88% respondentów uważa, że paczkomaty InPost są lepsze, a 75% badanych ocenia je lepiej i dużo lepiej niż tradycyjne usługi kurierskie, wynika z badań przeprowadzonych przez Akademią Morską w Szczecinie, podał Integer.pl.
06.10.2015 | aktual.: 06.10.2015 12:53
Badania wskazują również, że 64% użytkowników zrezygnowałaby z zakupu w sklepie internetowym, jeśli nie oferowałby on usługi dostawy zamówionego produktu do paczkomatów InPost.
"Polski rynek e-commerce według różnych szacunków rozwija się w tempie około 14-15% rocznie. Konsumenci oczekują szerokiego wachlarza możliwości związanych z odbiorem produktów zamawianych za pośrednictwem sklepów internetowych, dlatego proponujemy im szereg usług w zakresie rozwiązań logistycznych dedykowanych e-commerce" - powiedział prezes Integer.pl Rafał Brzoska, cytowany w komunikacie.
Badania zostały przeprowadzone w dniach 12-26 lutego 2015 r. za pomocą internetowej ankiety przez Akademią Morską w Szczecinie. Na ankiety odpowiedziało łącznie 2933 osoby. Badanie kierowane było do mieszkańców wszystkich województw, jednak najliczniejszą grupę stanowiły osoby z województwa mazowieckiego.
Grupa kapitałowa Integer.pl to druga co do wielkości w Polsce grupa pocztowa, do której należą największa prywatna poczta - Inpost, niezależny operator finansowo-ubezpieczeniowy - Inpost Finanse oraz Paczkomaty Inpost. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2007 roku.
(ISBnews)