Orlen "wyczuł pieniądz". Koncern wprowadza punkty gastronomiczne w kioskach Ruch

Orlen przeprowadza małą ekspansję. Po przejęciu sieci Ruch przez Orlen w kioskach sprzedawane będą produkty spożywcze i gastronomiczne.

Orlen zamierza poszerzyć swoją działalność o punkty gastronomiczne
Orlen zamierza poszerzyć swoją działalność o punkty gastronomiczne
Źródło zdjęć: © NurPhoto via Getty Images | NurPhoto

21.01.2021 14:52

PKN Orlen zaczyna szukać synergii między swoim pozapaliwowym biznesem detalicznym a przejętą siecią Ruch - podaje portal wiadomoscihandlowe.pl. Płocki koncern zamierza wprowadzić produkty żywieniowe znane ze sklepów O!Shop do kiosków Ruchu.

Orlen tym samym zgłosił już do rejestracji znak towarowy o nazwie "Orlen w Ruchu" Znak ma być wykorzystywany przez firmę w różnych obszarach działalności.

Mowa m.in. o sprzedaży detalicznej produktów spożywczych, napojów, gotowych potraw, hot-dogów oraz prasy, jak również usług gastronomicznych, barów szybkiej obsługi i kawiarni.

Prezes PKN Orlen Daniel Obajtek już parę miesięcy temu zapowiadał, że oferta punktów Ruchu oprócz prasy ma również zawierać produkty znane ze stacji paliw, a także "małą gastronomię".

Ruch ma obecnie około 1,3 tys. kiosków i saloników prasowych, a z niedawnych deklaracji Daniela Obajtka wynika, że w planach jest zwiększenie liczby punktów handlowych tej sieci do 1,5 tys. już w 2021 r.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (115)