Trwa ładowanie...

Orlen "wyczuł pieniądz". Koncern wprowadza punkty gastronomiczne w kioskach Ruch

Orlen przeprowadza małą ekspansję. Po przejęciu sieci Ruch przez Orlen w kioskach sprzedawane będą produkty spożywcze i gastronomiczne.

Orlen zamierza poszerzyć swoją działalność o punkty gastronomiczneOrlen zamierza poszerzyć swoją działalność o punkty gastronomiczneŹródło: NurPhoto via Getty Images, fot: NurPhoto
d1fa6md
d1fa6md

PKN Orlen zaczyna szukać synergii między swoim pozapaliwowym biznesem detalicznym a przejętą siecią Ruch - podaje portal wiadomoscihandlowe.pl. Płocki koncern zamierza wprowadzić produkty żywieniowe znane ze sklepów O!Shop do kiosków Ruchu.

Orlen tym samym zgłosił już do rejestracji znak towarowy o nazwie "Orlen w Ruchu" Znak ma być wykorzystywany przez firmę w różnych obszarach działalności.

Mowa m.in. o sprzedaży detalicznej produktów spożywczych, napojów, gotowych potraw, hot-dogów oraz prasy, jak również usług gastronomicznych, barów szybkiej obsługi i kawiarni.

Orlen chce przejąć wydawcę prasy lokalnej. Szef UOKiK: otoczka polityczna nas nie interesuje

Prezes PKN Orlen Daniel Obajtek już parę miesięcy temu zapowiadał, że oferta punktów Ruchu oprócz prasy ma również zawierać produkty znane ze stacji paliw, a także "małą gastronomię".

d1fa6md

Ruch ma obecnie około 1,3 tys. kiosków i saloników prasowych, a z niedawnych deklaracji Daniela Obajtka wynika, że w planach jest zwiększenie liczby punktów handlowych tej sieci do 1,5 tys. już w 2021 r.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d1fa6md
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1fa6md