Orlen "wyczuł pieniądz". Koncern wprowadza punkty gastronomiczne w kioskach Ruch
Orlen przeprowadza małą ekspansję. Po przejęciu sieci Ruch przez Orlen w kioskach sprzedawane będą produkty spożywcze i gastronomiczne.
21.01.2021 14:52
PKN Orlen zaczyna szukać synergii między swoim pozapaliwowym biznesem detalicznym a przejętą siecią Ruch - podaje portal wiadomoscihandlowe.pl. Płocki koncern zamierza wprowadzić produkty żywieniowe znane ze sklepów O!Shop do kiosków Ruchu.
Orlen tym samym zgłosił już do rejestracji znak towarowy o nazwie "Orlen w Ruchu" Znak ma być wykorzystywany przez firmę w różnych obszarach działalności.
Mowa m.in. o sprzedaży detalicznej produktów spożywczych, napojów, gotowych potraw, hot-dogów oraz prasy, jak również usług gastronomicznych, barów szybkiej obsługi i kawiarni.
Prezes PKN Orlen Daniel Obajtek już parę miesięcy temu zapowiadał, że oferta punktów Ruchu oprócz prasy ma również zawierać produkty znane ze stacji paliw, a także "małą gastronomię".
Ruch ma obecnie około 1,3 tys. kiosków i saloników prasowych, a z niedawnych deklaracji Daniela Obajtka wynika, że w planach jest zwiększenie liczby punktów handlowych tej sieci do 1,5 tys. już w 2021 r.