Orsay.pl i YourHomeStory.pl - ulubionym sklepami według użytkowników Grupy Domodi

W tym roku, po raz pierwszy przyznane zostały E-ikony - nagrody Grupy Domodi. Ranking miał na celu wyróżnienie sklepów, obecnych na trzech platformach zakupowych, których działania i styl komunikacji wiodą prym na polskim rynku e-commerce.

Domodi.pl
Domodi.pl
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

18.11.2020 | aktual.: 02.03.2022 10:41

O przyznaniu nagrody głównej zadecydowali sami użytkownicy, którzy oddawali swoje głosy w anonimowej ankiecie. Na podium znalazły się trzy sklepy online z branży modowej oraz trzy z branży wnętrzarskiej. Topowe pozycje w kategorii “wybór użytkowników” otrzymały: Orsay.pl oraz YourHomeStory.pl. W kolejce w rankingu fashion pojawiły się: 4F.com.pl na drugim miejscu, oraz Adidas.pl na trzecim. Natomiast w rankingu home - drugim ulubionym sklepem była AgataMeble.pl, a trzecim - Ikea.pl.

- Nagroda główna, o której decydują użytkownicy naszych serwisów, to uhonorowanie całościowej pracy wykonywanej przez sklep internetowy. Zwycięski e-commerce jest wskazywany przez największą liczbę konsumentów jako ulubiona platforma zakupowa. Dodatkowe wyróżnienia to docenienie poszczególnych obszarów działalności sklepów internetowych, a przede wszystkim umiejętności podążania lub wyznaczania aktualnych trendów w branży modowej oraz wnętrzarskiej. – mówi Paweł Piekarski, B2B marketing manager w Grupie Domodi.

Pozostałe nagrody przyznało jury, w skład którego weszli przedstawiciele różnych pionów w Grupie Domodi: Paweł Piekarski, B2B Manager, Martyna Głowińska, Marketing & PR Manager, Marta Kaleta, Brand and Communication Coordinator, oraz Ewelina Saja, Senior Marketing & PR Specialist. 

Sklepy zostały wyróżnione w ośmiu kategoriach, oceniane były m.in za: współpracę, zaangażowanie, podejście do ekologii czy wprowadzanie innowacji na rynek. W branży fashion wyróżnienia otrzymały: Reserved.pl, w kategorii “Ekologia w fashion”, za całokształt działań mających pozytywny impakt na środowisko, w tym za kolekcję eco-awareness; Modivo.pl w kategorii “Innowacja w fashion”, za rozwijanie kanału omnichannel, w którym offline przenika się z online, wyznaczając tym samym nowe kierunki w rozwoju e-commerce; Gomez.pl, w kategorii “Najlepszy sklep premium na Domodi.pl”, za szeroki asorytment markowej odzieży premium oraz Born2be.pl w kategorii “Bestseller”, za największą ilośc przejść użytkowników z serwisów Domodi.pl i Allani.pl. 

W branży home marki były nagradzane w analogicznych kategoriach: Ikea.pl w kategorii “Ekologia w home”, za całokształt obecnie podejmowanych działań i dążenie do osiągnięcia neutralności klimatycznej do 2030 roku; Sfmeble.pl w kategorii “Inspirujące trendy na Homebook.pl”, za możliwość personalizacji produktów i wyznaczanie trendów wnętrzarskich, będących inspiracją dla konsumentów; Castorama.pl w kategorii “Najbardziej innowacyjny sklep na Homebook.pl”, za wprowadzenie usługi click&colletc oraz catomaty, a także Edinos.pl w kategorii “Bestseller”, za wyjątkową ofertę i największą liczbę przejść użytkowników z serwisu Homebook.pl.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)