Nagrody za korzystanie z Paczkomatów. InPost odsłonił karty
InPost ogłosił start długo zapowiadanego programu lojalnościowego. Użytkownicy aplikacji InPost Mobile będą mogli od teraz zbierać punkty i wymieniać je na nagrody. Wśród tych ostatnich są zniżki na przesyłki i rabaty w firmach współpracujących z operatorem Paczkomatów.
Program lojalnościowy InPostu miał ruszyć pierwotnie 24 września. Powódź na Dolnym Śląsku sprawiła jednak, że spółka postanowiła zmienić termin debiutu nowej funkcji. Komunikat o uruchomieniu programu pojawił się na stronie internetowej dokładnie 1 października.
Operator Paczkomatów informuje, że zbieranie punktów będzie związane z korzystaniem z InPost Mobile. Aplikacja służy m.in. do śledzenia statusu zamawianych przesyłek, umożliwia także otwieranie skrytek bez konieczności podchodzenia do maszyny paczkowej, za pomocą jednego przycisku.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Zarobki w pierwszej pracy. Zapytaliśmy ludzi, ile powinny wynosić
Od teraz użytkownicy będą mogli także zbierać InCoiny. Takie punkty będą przyznawane m.in. za nadanie lub odebranie paczki.
"Oprócz wyzwań związanych z przesyłkami znajdziecie też wyzwania dotyczące pozostałych usług InPost jak. np. zakupy z InPost Pay lub dokonywanie zamówień dowolnych produktów w aplikacji InPost Fresh" - czytamy w komunikacie.
Nagrody za InCoiny
Ważność InCoinów została określona na 2 lata od momentu ich przyznania. Użytkownicy będą mogli wymienić wirtualną walutę na kody zniżkowe na nadania i przedłużenie czasu na odbiór paczki, vouchery za płatności jednym przyciskiem z InPost Pay oraz na zakupy w InPost Fresh, a także na zniżki u partnerów inPostu.
Wśród tych ostatnich znajdują się takie marki jak Answear, G2A, Tutlo, eSky, 99Rent, Motus, Storytel, eSky, WyjątkowyPrezent, Kiano, Simply Buy.