Trwa ładowanie...
pge

PGE Obrót wprowadziła ułatwienia dla klientów

Spółka PGE Obrót z Rzeszowa wprowadziła w biurach obsługi klienta tzw. ambasadorów jakości. Ich zadaniem jest pomoc petentom tuż po wejściu do placówki. To nowatorski pomysł na polskim rynku w zakresie obsługi klienta - powiedziała PAP we wtorek Marlena Skrzydłowska z PGE Obrót.

Share
PGE Obrót wprowadziła ułatwienia dla klientów
Źródło: Fotolia
d3yle7y

Dodała, że ambasadorzy jakości to gospodarze biur obsługi klienta. - Przeszkoliliśmy ich zarówno z zakresu wiedzy merytorycznej, jak i obowiązujących standardów obsługi. Najczęściej są to młodzi i otwarci ludzie - zaznaczyła Skrzydłowska, która jest dyrektorką departamentu obsługi klientów w rzeszowskiej spółce.

Zadaniem ambasadorów jakości jest skrócenie czasu oczekiwania klienta na obsługę. Klienci tuż po wejściu do placówki otrzymują pomoc od ambasadora, który nie tylko udziela podstawowych informacji, ale pomoże przy wypełnieniu i kompletowaniu dokumentów.

d3yle7y

Pomysł został wdrożony w 12 najczęściej odwiedzanych placówkach obsługi PGE Obrót, tj. w Rzeszowie, Zgierzu, Łodzi, Białymstoku, Przemyślu, Pruszkowie, Legionowie, Konstancinie Jeziornie, Lublinie, Radomiu oraz Kielcach.

PGE Obrót obsługuje ponad 5 mln odbiorców energii elektrycznej. Centrala spółki znajduje się w Rzeszowie, a oddziały firmy w: Białymstoku, Lublinie, Warszawie, Zamościu, Skarżysku-Kamiennej oraz dwa w Łodzi. W firmie pracuje ok. 1,5 tys. osób.

d3yle7y

Podziel się opinią

Share
d3yle7y
d3yle7y