PGE Obrót wprowadziła ułatwienia dla klientów

Spółka PGE Obrót z Rzeszowa wprowadziła w biurach obsługi klienta tzw. ambasadorów jakości. Ich zadaniem jest pomoc petentom tuż po wejściu do placówki. To nowatorski pomysł na polskim rynku w zakresie obsługi klienta - powiedziała PAP we wtorek Marlena Skrzydłowska z PGE Obrót.

PGE Obrót wprowadziła ułatwienia dla klientów
Źródło zdjęć: © Fotolia

13.08.2013 | aktual.: 13.08.2013 10:38

Dodała, że ambasadorzy jakości to gospodarze biur obsługi klienta. - Przeszkoliliśmy ich zarówno z zakresu wiedzy merytorycznej, jak i obowiązujących standardów obsługi. Najczęściej są to młodzi i otwarci ludzie - zaznaczyła Skrzydłowska, która jest dyrektorką departamentu obsługi klientów w rzeszowskiej spółce.

Zadaniem ambasadorów jakości jest skrócenie czasu oczekiwania klienta na obsługę. Klienci tuż po wejściu do placówki otrzymują pomoc od ambasadora, który nie tylko udziela podstawowych informacji, ale pomoże przy wypełnieniu i kompletowaniu dokumentów.

Pomysł został wdrożony w 12 najczęściej odwiedzanych placówkach obsługi PGE Obrót, tj. w Rzeszowie, Zgierzu, Łodzi, Białymstoku, Przemyślu, Pruszkowie, Legionowie, Konstancinie Jeziornie, Lublinie, Radomiu oraz Kielcach.

PGE Obrót obsługuje ponad 5 mln odbiorców energii elektrycznej. Centrala spółki znajduje się w Rzeszowie, a oddziały firmy w: Białymstoku, Lublinie, Warszawie, Zamościu, Skarżysku-Kamiennej oraz dwa w Łodzi. W firmie pracuje ok. 1,5 tys. osób.

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)