Piwo z Lidla. Sieć odświeża hit i wprowadza nowość
Szata graficzna piw Argus Strong i Argus Premium uległa całkowitej metamorfozie i już niebawem produkt w nowej odsłonie pojawi się we wszystkich sklepach Lidl - informuje portal dlahandlu.pl.
Najpopularniejsze piwa niemieckiej sieci zyskały nową, przykuwającą wzrok szatę graficzną oraz ikonę termo ink w kształcie szklanki, która pod wpływem niskiej temperatury zmienia kolor na niebieski, dzięki czemu można sprawdzić czy dany napój jest wystarczająco schłodzony.
- Termo ink to tylko jedna ze zmian, jakie zauważą klienci Lidla na puszkach piw Argus Strong i Premium - wyjaśnia Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska. Przedstawicielka sieci zwraca uwagę na nowe kolorowe puszki, których projekt przygotowała agencja Brand&Design Delikatessen.
Zmiana graficzna obejmuje wizualizację na puszkach, kolorystyka, nowy wygląd zyskały nawet foliopaki. Od początku października piwa w nowych opakowaniach będą dostępne we wszystkich sklepach sieci Lidl.
W Lidlu można kupić 11 rodzajów piwa Argus. Dodatkowo pojawiają się też jego wersje sezonowe. Wkrótce ma pojawić się całkowita nowość - Argus Porter.