Platforma Mediowa Point Group kupiła za 8,1 mln zł 80 proc. Wprostu
29.12. Warszawa (PAP) - Platforma Mediowa Point Group kupiła od Qebonto Holdings Limited 80 udziałów stanowiących 80 proc. Agencji Wydawniczo-Reklamowej Wprost - podała PMPG we...
29.12.2009 | aktual.: 29.12.2009 15:15
29.12. Warszawa (PAP) - Platforma Mediowa Point Group kupiła od Qebonto Holdings Limited 80 udziałów stanowiących 80 proc. Agencji Wydawniczo-Reklamowej Wprost - podała PMPG we wtorkowym komunikacie.
Łączna cena zakupionych udziałów wynosi 8.072.500 zł.
"Zakup udziałów w A.W.R. Wprost istotnie wpłynie na pozycjonowanie PMPG na rynku mediowym, gdyż stanowi uzupełnienie portfolio GK PMPG, właściciela rozpoznawalnych marek, silnie związanych z jasno określonym kręgiem odbiorców o brakujący tytuł opiniotwórczy, jakim jest ogólnopolski tygodnik społeczno-informacyjny Wprost" - napisano w komunikacie. (PAP)
jru/ gor/