Play chce zwiększać liczbę klientów w segmencie Mix
Warszawa, 02.06.2014 (ISBnews) - P4, operator sieci Play, chce zwiększać liczbę klientów w segmencie Mix dzięki odświeżeniu tej formuły i dużej dostępności...
02.06.2014 11:43
Warszawa, 02.06.2014 (ISBnews) - P4, operator sieci Play, chce zwiększać liczbę klientów w segmencie Mix dzięki odświeżeniu tej formuły i dużej dostępności smartfonów LTE, poinformował członek zarządu ds. marketingu Bartosz Dobrzyński.
"W Play jest kilkaset tysięcy klientów formuły Mix i produkt się rozwija. Klienci korzystający z Mixa charakteryzują się lojalnością. Przedłużając kontrakt zmieniają telefon, a spadek cen smartfonów LTE umożliwia rozwój tego segmentu. Odświeżenie i uelastycznienie tej formuły ma doprowadzić do wzrostu jej sprzedaży. Produkt sprzedaje w kilkunastu tysiącach miesięcznie" - powiedział Dobrzyński podczas spotkania z dziennikarzami.
Według jego słów, odświeżenie formuły Mix w Play polega m.in. ma zwiększeniu pakietów internetu i udostępnieniu smartfonów LTE z wyższej półki.
"Segment mix na polskim rynku unikatowy w skali międzynarodowej. Najwidoczniej odpowiada na potrzebę klientów posiadania fajnego telefonu, kontroli kosztów i korzystania z doładowań" - dodał członek zarządu P4.
Jak podał Play, cały segment Mix w Polsce to 6 mln klientów i 900 tys. nowych klientów rocznie.
P4 - operator sieci Play - osiągnął 707 mln zł skorygowanego zysku EBITDA i 3,72 mld zł przychodów w 2013 roku.
(ISBnews)