Polsat spodziewa się stabilizacji rynku reklamy tv w 2009 roku
16.3.Warszawa (PAP) - Polsat spodziewa się stabilizacji rynku
reklamy telewizyjnej w 2009 roku. Spółka podtrzymuje plany
uruchomienia w tym roku trzech nowych kanałów...
16.3.Warszawa (PAP) - Polsat spodziewa się stabilizacji rynku reklamy telewizyjnej w 2009 roku. Spółka podtrzymuje plany uruchomienia w tym roku trzech nowych kanałów tematycznych - poinformował PAP Jacek Koskowski, dyrektor pionu kanałów tematycznych Telewizji Polsat.
"Nie sądzę, aby rynek reklamy telewizyjnej podlegał w tym roku jakimś specjalnym wahaniom, spodziewam się raczej jego stabilizacji" - powiedział dyrektor.
Polsat wiosną chce uruchomić dwa nowe kanały tematyczne, jesienią kolejny.
"Planujemy uruchomić dwa nowe kanały: dziecięcy i filmowy jak najszybciej, czyli jeszcze wiosną, maj-czerwiec tego roku. Kanał dziecięcy będziemy uruchamiać z partnerem. Kanał młodzieżowo- muzyczny chcemy uruchomić jesienią. Poza tymi trzema, nie mamy obecnie planów uruchamiania kolejnych kanałów" - powiedział.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała już Polsatowi koncesje na nowe satelitarne kanały tematyczne: Polsat Kino i Polsat Dla Dzieci. Na koncesję czeka kanał młodzieżowo-muzyczny.
Obecnie w portfolio spółki znajdują się stacje tematyczne: Polsat News, Polsat Cafe, Polsat Play, Polsat Sport, Polsat Sport HD i Polsat Sport Extra.
Ewa Pogodzińska (PAP)
epo/ ana/