Trwa ładowanie...
d3hhtsz

Polsat szacuje, że rynek reklamy tv w całym 2012 r. może spaść o 4-6 proc.

...

d3hhtsz
d3hhtsz

30.08. Warszawa (PAP) - Rynek reklamy telewizyjnej w całym 2012 roku może spaść o 4-6 proc. - poinformował dziennikarzy Maciej Stec, członek zarządu Telewizji Polsat.

"W całym 2012 roku może być spadek między 4 a 6 proc., natomiast nie podejmuję się prognozowania na przyszły rok. Kluczowe dla rynku są wyniki czwartego kwartału i z ostateczną prognozą trzeba poczekać do tego czasu" - powiedział Stec.

Rynek reklamy telewizyjnej i sponsoringu w II kw. 2012 r. spadł rdr o 7,8 proc., zaś w całym pierwszym półroczu 2012 roku spadł o 5,2 proc.

Grupa TVN informowała wcześniej, że rynek reklamy telewizyjnej może spaść w tym roku o 6-9 proc.(PAP)

bas/ ana/

d3hhtsz
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3hhtsz