Popularny supermarket zapowiada ekspansję. Przejmie sklepy konkurencji?
Otwarcie nowych placówek ma kosztować spółkę 22 miliony złotych.
Alma Market zapowiada zdecydowany rozwój. Nie wyklucza przy tym przejmowania obiektów lub grup obiektów działających obecnie w ramach konkurencyjnych sieci handlowych.
"Spółka nie wyklucza rozwoju poprzez przejęcia obiektów lub grup obiektów działających obecnie w ramach konkurencyjnych sieci handlowych" - czytamy w raporcie rocznym, opublikowanym przez Alma Market.
Z kolei w ramach rozwoju organicznego Alma zakłada otwarcie od trzech do pięciu nowych obiektów handlowych w 2015 roku. Inwestycje mają pochłonąć do 22 milionów złotych.
Natomiast Krakowski Kredens Tradycja Galicyjska planuje w tym roku otwarcie trzech nowych sklepów.
Grupa kapitałowa Alma Market prowadzi działalność w obszarze sprzedaży detalicznej artykułów żywnościowych, odzieży i obuwia, sprzedaży hurtowej granulatów, tworzyw sztucznych, folii, oraz pozostałych artykułów chemicznych w tym wyrobów z tworzyw sztucznych i chemikaliów.
Działa również w branży nieruchomości w zakresie obsługi nieruchomości i ich wynajmu, a także realizacji projektów developerskich.