Powstaje nowa sieć sklepów. To połączenie dyskontu z supermarketem
Eko Holding rusza z nową siecią sklepów spożywczych, będących połączeniem dyskontu i supermarketu. Sklepy Ledi fresh&discount mają pojawić się w całej Polsce. Obecnie jest ich 16.
12.09.2013 | aktual.: 12.09.2013 16:16
Już sam slogan sieci - "Ledi jest tańszy" - dobitnie podkreśla, czym chcą przyciągnąć do siebie sklepy.
Jak informuje portal dlahandlu.pl sama spółka, Ledi jest połączeniem dyskontowego systemu działania oraz dyskontowych cen, jednocześnie oferując bogaty asortyment, co ma oddawać charakter supermarketów.
Do Eko Holding należy już sieć ponad 300 supermarketów Eko, usytuowanych w południowej i zachodniej Polsce, a także ponad 900 sklepów Rabat, objętych umowami franczyzowymi. Należy do nich również PGD Polska, skupiająca szereg spółek zależnych działających w branży sprzedaży hurtowej kosmetyków, detergentów i artykułów higienicznych.
Największymi konkurentami w Polsce są dla sieci Biedronka, która posiada już ponad 2,2 tys. sklepów w ponad 800 lokalizacjach, jak również Lidl.
Niedawno Wirtualna Polska informowała o planach budowy kolejnej sieci dyskontowej w Polsce. Nowa sieć dyskontów, którą tworzy Mariusz Świtalski ma pojawić się na rynku pod koniec tego roku. Nazwa jest wciąż nieznana. Przypomnijmy, że Mariusz Świtalski w przeszłości zbudował najbardziej rozpoznawalne marki handlowe, jak Biedronka, Żabka czy największą polską sieć hurtowni Eurocash.