PRCH: Polska na na poziomie średniej europejskiej nasycenia centrami handlowymi
Warszawa, 18.06.2015 (ISBnews) - Polski rynek handlowy plasuje się już na poziomie średniej europejskiej pod względem nasycenia powierzchnią centrów handlowych - poinformował dyrektor operacyjny Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH) Radosław Knap.
?Infrastruktura handlowa w Polsce jest bardzo dobrze rozwinięta. Polski rynek handlowy cechuje się coraz większą dojrzałością i już dziś plasujemy się na poziomie średniej europejskiej pod względem nasycenia powierzchnią centrów handlowych. Podczas tegorocznych Targów ReDI zaprezentowanych zostało ponad 120 obiektów handlowych nie tylko z Polski, ale także z regionu Europy Środkowo Wschodniej. To pokazuje, że Polska stała się najważniejszym ośrodkiem dla branży retail w naszym regionie" - powiedział Knap, cytowany w komunikacie.
Targi ReDI to europejskie miejsce spotkań i rozmów przedstawicieli miast, najemców, deweloperów oraz instytucji finansowych działających i rozwijających się na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Podczas drugiej edycji Targów ReDI zaprezentowanych zostało ponad 120 projektów handlowych z Polski, Czech, Rumunii, Białorusi oraz Serbii.
18.06.2015 18:15
Warszawa, 18.06.2015 (ISBnews) - Polski rynek handlowy plasuje się już na poziomie średniej europejskiej pod względem nasycenia powierzchnią centrów handlowych - poinformował dyrektor operacyjny Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH) Radosław Knap.
?Infrastruktura handlowa w Polsce jest bardzo dobrze rozwinięta. Polski rynek handlowy cechuje się coraz większą dojrzałością i już dziś plasujemy się na poziomie średniej europejskiej pod względem nasycenia powierzchnią centrów handlowych. Podczas tegorocznych Targów ReDI zaprezentowanych zostało ponad 120 obiektów handlowych nie tylko z Polski, ale także z regionu Europy Środkowo Wschodniej. To pokazuje, że Polska stała się najważniejszym ośrodkiem dla branży retail w naszym regionie" - powiedział Knap, cytowany w komunikacie.
Targi ReDI to europejskie miejsce spotkań i rozmów przedstawicieli miast, najemców, deweloperów oraz instytucji finansowych działających i rozwijających się na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Podczas drugiej edycji Targów ReDI zaprezentowanych zostało ponad 120 projektów handlowych z Polski, Czech, Rumunii, Białorusi oraz Serbii.
Targi ReDI w krótkim czasie stały się najważniejszym miejscem spotkań w Europie Środkowo-Wschodniej. Ponad 1400 przedstawicieli branży retail w regionie CEE, w tym 350 przedstawicieli sieci handlowych, dyskutowało o przyszłości branży oraz prowadziło ożywione negocjacje biznesowe przez dwa dni wydarzenia. Wśród odwiedzających targi znaleźli się goście między innymi z Czech, Ukrainy, Łotwy, Litwy, Węgier, Rumunii, Białorusi, Francji, Niemiec, Włoch czy Wielkiej Brytanii.
Targi ReDI to także przestrzeń i okazja do wymiany wiedzy oraz doświadczeń. Podczas tegorocznej edycji przygotowanych zostało 5 paneli dyskusyjnych w strefie konferencyjnej ?ReDI to TALK". Paneliści poruszali najważniejsze dla branży tematy, takie jak miejsce polskich projektantów w retailu, rozwój handlu wokół węzłów komunikacyjnych, bariery administracyjno-prawne w rozwoju i modernizacji obiektów handlowych, wzorce międzynarodowe i polskie w rozliczaniu kosztów wspólnych według standardów RICS czy strategie rozwoju sieci handlowych.
Agencja ISBnews była partnerem medialnym wydarzenia.
(ISBnews)