Promocyjne oferty na 10 urodziny Bricomarché

Należąca do Grupy Muszkieterów sieć Bricomarché świętuje 10 lat działalności na polskim rynku. Z tej okazji przygotowała dla swoich klientów wiele atrakcyjnych promocji, konkurs urodzinowy oraz akcję specjalną.

Do wygrania są 3 samochody osobowe oraz wartościowe bony na zakupy. Pięć tygodni atrakcyjnych promocji i konkursów czeka na klientów Bricomarché, z którymi sieć chce wspólnie świętować swoje 10 urodziny. W tym okresie zostaną wydane 3 gazetki z ofertą urodzinową. Przeprowadzony będzie również konkurs na najlepsze „Hasło reklamowe promujące Bricomarché” oraz akcja promocyjna „Kupujesz – Zyskujesz”.

Aby zostać uczestnikiem konkursu „Hasło reklamowe promujące Bricomarché” należy w okresie od 26 kwietnia do 9 maja 2010 roku spełnić następujące warunki: dokonać jednorazowego zakupu dowolnych produktów na terenie sklepu za kwotę minimum 50 zł brutto (na jednym paragonie), odebrać w kasie kupon konkursowy, ułożyć hasło reklamujące sieć sklepów Bricomarché, prawidłowo wypełnić kupon i wrzucić do urny konkursowej.

Ocenie poddana zostanie przede wszystkim pomysłowość i przydatność hasła w działaniach marketingowych sieci. Wybór haseł reklamowych będzie przebiegał w dwóch etapach. W pierwszym etapie, w każdym sklepie zostanie wybranych 30 najciekawszych haseł, których autorzy zostaną nagrodzeni bonem o wartości 100 zł na zakupy w Bricomarché. W drugim etapie, spośród wybranych uprzednio haseł, zostanie wyłonionych 3 autorów najwyżej ocenionych haseł reklamowych. Dla laureatów konkursu przewidziane są nagrody główne: 3 samochody marki Opel Corsa.

Specjalna akcja promocyjna

Od 26 maja do 6 czerwca potrwa specjalna akcja promocyjna „Kupujesz – Zyskujesz”. Będzie ona miała charakter sprzedaży premiowej, w której nagrodami będą wartościowe bony towarowe w postaci elektronicznej karty urodzinowej.

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 170 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów licząca obecnie 146 supermarketów Intermarché oraz 70 sklepów Bricomarché jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce. W 2009 r. jej obroty przekroczyły 3,27 mld zł. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska. Plany strategiczne Grupy zakładają ekspansję sieci głównie w małych i średnich miejscowościach, o wielkości do 70 000 mieszkańców.

JS

Wybrane dla Ciebie
Tragedia w Częstochowie. Nie żyje pracownik huty
Tragedia w Częstochowie. Nie żyje pracownik huty
Chcesz mieć 6 tys. zł emerytury? Oto ile musisz zarabiać
Chcesz mieć 6 tys. zł emerytury? Oto ile musisz zarabiać
Jak zrozumieć rachunek za prąd? Oto najważniejsze elementy
Jak zrozumieć rachunek za prąd? Oto najważniejsze elementy
Polacy szturmują urzędy. 500 zł kary dziennie za spóźniony wniosek
Polacy szturmują urzędy. 500 zł kary dziennie za spóźniony wniosek
Bas niezgody. Spór mieszkańców apartamentowców z klubem fitness
Bas niezgody. Spór mieszkańców apartamentowców z klubem fitness
Te grzyby kosztują 4 tys. zł. Podpowiada, gdzie je sadzić
Te grzyby kosztują 4 tys. zł. Podpowiada, gdzie je sadzić
Koniec zakładu z grupy polskiego miliardera. Wypłacili ogromne bonusy
Koniec zakładu z grupy polskiego miliardera. Wypłacili ogromne bonusy
Niektórzy będą mogli uniknąć podatku od spadku. Rząd ma nowy pomysł
Niektórzy będą mogli uniknąć podatku od spadku. Rząd ma nowy pomysł
Bez uprawnień, bez poszanowania zasad. Rolniczka w rękach policji
Bez uprawnień, bez poszanowania zasad. Rolniczka w rękach policji
Zakazane przy cukrzycy. Polacy kupują je na potęgę
Zakazane przy cukrzycy. Polacy kupują je na potęgę
Nie rozbił kumulacji, a wygrał w Eurojackpot. Oto nagroda Polaka
Nie rozbił kumulacji, a wygrał w Eurojackpot. Oto nagroda Polaka
Wydano ostrzeżenie przed syropem. Zgony dzieci w Indiach
Wydano ostrzeżenie przed syropem. Zgony dzieci w Indiach