Promocyjne oferty na 10 urodziny Bricomarché
Należąca do Grupy Muszkieterów sieć Bricomarché świętuje 10 lat działalności na polskim rynku. Z tej okazji przygotowała dla swoich klientów wiele atrakcyjnych promocji, konkurs urodzinowy oraz akcję specjalną.
28.04.2010 11:44
Do wygrania są 3 samochody osobowe oraz wartościowe bony na zakupy. Pięć tygodni atrakcyjnych promocji i konkursów czeka na klientów Bricomarché, z którymi sieć chce wspólnie świętować swoje 10 urodziny. W tym okresie zostaną wydane 3 gazetki z ofertą urodzinową. Przeprowadzony będzie również konkurs na najlepsze „Hasło reklamowe promujące Bricomarché” oraz akcja promocyjna „Kupujesz – Zyskujesz”.
Aby zostać uczestnikiem konkursu „Hasło reklamowe promujące Bricomarché” należy w okresie od 26 kwietnia do 9 maja 2010 roku spełnić następujące warunki: dokonać jednorazowego zakupu dowolnych produktów na terenie sklepu za kwotę minimum 50 zł brutto (na jednym paragonie), odebrać w kasie kupon konkursowy, ułożyć hasło reklamujące sieć sklepów Bricomarché, prawidłowo wypełnić kupon i wrzucić do urny konkursowej.
Ocenie poddana zostanie przede wszystkim pomysłowość i przydatność hasła w działaniach marketingowych sieci. Wybór haseł reklamowych będzie przebiegał w dwóch etapach. W pierwszym etapie, w każdym sklepie zostanie wybranych 30 najciekawszych haseł, których autorzy zostaną nagrodzeni bonem o wartości 100 zł na zakupy w Bricomarché. W drugim etapie, spośród wybranych uprzednio haseł, zostanie wyłonionych 3 autorów najwyżej ocenionych haseł reklamowych. Dla laureatów konkursu przewidziane są nagrody główne: 3 samochody marki Opel Corsa.
Specjalna akcja promocyjna
Od 26 maja do 6 czerwca potrwa specjalna akcja promocyjna „Kupujesz – Zyskujesz”. Będzie ona miała charakter sprzedaży premiowej, w której nagrodami będą wartościowe bony towarowe w postaci elektronicznej karty urodzinowej.
Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 170 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów licząca obecnie 146 supermarketów Intermarché oraz 70 sklepów Bricomarché jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce. W 2009 r. jej obroty przekroczyły 3,27 mld zł. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska. Plany strategiczne Grupy zakładają ekspansję sieci głównie w małych i średnich miejscowościach, o wielkości do 70 000 mieszkańców.
JS